החל מהיום: תשלום באמצעות הנייד גם למשתמשי אפל

שירות התשלומים אפל פיי החל לפעול בישראל: ניתן לשלם גם עם השעון של אפל, התשלום מתאפשר מעל 300₪ גם בלי להזין קוד סודי שלהם וכן אפשר להשתמש בשירות בכל אייפון מ-6 ומעלה

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 05/05/21 09:11 כג באייר התשפא

החל מהיום: תשלום באמצעות הנייד גם למשתמשי אפל
צילום: shutterstock

שירות התשלומים אפל פיי (Apple Pay) החל לפעול הבוקר (ד') בישראל. בעלי מכשירי אפל כדוגמת אייפון, אייפד ושעון חכם יכולים כעת לרשום את את פרטי האשראי שלהם באפלקציית הארנק (Wallet), ולהשתמש במכשירים הניידים שלהם כאמצעי תשלום.

השירות מתחיל ללא צורך לעדכן את המכשיר או את האפליקציה, הוא נפתח הבוקר בהדרגה למשתמשים בישראל. את שירות התשלומים אפל פיי (Apple Pay) תוכלו להגדיר דרך האפליקציה Wallet (ארנק), שמותקנת באופן אוטומטי בכל אייפון ושעון. 

שירות תשלום באמצעות הנייד כבר קיים מעל לשנה בישראל במכשירי ה-Android בעזרת אפליקציות של כרטיסי האשראי, כדוגמת ישראכרט ו-MAX ואפליקציות התשלומים PAY ו-BIT, הסיבה שפועלת התשלום באמצעות הנייד הייתה קיימת עד עתה רק במכשירי אנדרואיד היא מאחר שאפל לא מאפשרת לאפליקציות צד-שלישי להשתמש בשבב NFC.

https://www.youtube.com/watch?v=uDQKTPuC0oA

סרטון הדרכה של איך להשתמש ב- Apple Pay

מיכאל שטקל משתמש ותיק של מכשירי אפל שחיכה ששירות התשלומים יגיע לישראל, מספר לחדשות כיפה: "השימוש באפל פיי נוח מאוד, הוא מתאפשר במקומות רבים, בסופר, באוטובוס, בקורקינטים החשמליים ואפילו עם אפליקצית תן ביס" 

התשלום מתאפשר מעל 300₪ גם בלי להזין קוד סודי - בגלל שההזדהות היא עם הפנים / אצבע - זו הזדהות מספיקה לרגולטור על הבנקים. אפשר להשתמש בשירות בכל אייפון מאז ה6 (6, 6s, Se, 7,s,+,8,s,+, X.., Se2, 11, 12).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן