הפיגוע בצומת תפוח: נעצרו חשודים בסיוע למחבל - המצוד נמשך

כוחות צה"ל פעלו בכפר עקרבא בשומרון, ועצרו מספר חשודים בסיוע ובהסתרת המחבל שביצע את הפיגוע בצומת תפוח | מצבם של שני הפצועים מוסיף להיות אנוש וקשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/21 08:02 כב באייר התשפא

הפיגוע בצומת תפוח: נעצרו חשודים בסיוע למחבל - המצוד נמשך
פעילות כוחות צה"ל , צילום: דובר צה"ל

פחות מ-48 שעות אחרי הפיגוע הקשה בצומת תפוח, פעלו הלילה (ב') כוחות צה"ל במספר מוקדים, בהם גם הכפר עקרבא, בו נמצא הרכב שנחשד כרכבו של המחבל, ועצרו מספר פלשתינים בחשד שסייעו למחבל שביצע את הפיגוע. לפי הערכות, החשודים היו שותפים בבריחתו ולאחר מכן בהסתרתו של המחבל. 

במהלך הלילה, כחלק מהפעילות המודיעינית והמבצעית הנרחבת של צה״ל, השב״כ והימ"מ, לתפיסת המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בצומת תפוח בו נפצעו שלושה אזרחים, עצרו לוחמי צה"ל מספר חשודים במרחב יהודה ושומרון. בנוסף, החרימו הכוחות את הרכב החשוד ששימש את המחבלים לביצוע הפיגוע. החשודים והרכב הועברו לידי כוחות הביטחון.

הכוחות פעלו במרחב לאיתור חשודים

הכוחות פעלו במרחב לאיתור חשודיםצילום: דובר צה"ל

בפיגוע נפצעו שלושה תלמידי הישיבה הגבוהה באיתמר, מצבו של אחד מהם, יהודה גואטה מוסיף גם הבוקר (ג') להיות אנוש. הפצוע השני, בניה פרץ נמצא במצב קשה. והפצוע השלישי שוחרר לביתו.

במהלך המאמצים של צה"ל לתפוס את המחבל, התרחשו בליל ראשון מספר עימותים, בין פלשתינים לכוחות הביטחון באזור שכם. הפרת סדר אלימה התפתחה בכפר ביתא שבמרחב החטיבה המרחבית "שומרון". הפרת הסדר האלימה כללה זריקת אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הכוחות, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי חי. עולה כי כרגע יש שלושה פצועים פלשתינים.

כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ פעלו במרחב

כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ פעלו במרחבצילום: דובר צה"ל

כוחות צה״ל, שב״כ וימ"מ ממשיכים במרדף אחר המחבלים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן