תוך זמן קצר: שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונות דרכים

סמוך לביתר עילית, נאלצו לוחמי אש לחלץ רוכב אופנוע מתחת לכלי רכב פרטי, לאחר תאונה ביניהם - מותו נקבע במקום. דקות לאחר מכן, נהרג רוכב אופנוע נוסף בהתנגשות עם רכב פרטי באור עקיבא

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 29/04/21 20:09 יז באייר התשפא

תוך זמן קצר: שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונות דרכים
ערב קטלני לרוכבי אופנוע. אילוסטרציה, צילום: Nati Shohat/Flash90

הקטל בדרכים נמשך: בשעה 18:33 אירעה תאונת דרכים קשה בין רוכב אופנוע לרכב פרטי בכביש 375 סמוך לביתר עילית. חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום, קבעו את מותו של רוכב האופנוע, גבר בן 27, ופינו לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים שתי נשים במצב קל.

למקום הוזנקו לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה. רשף אבי מזרחי מפקד המשמרת של תחנת כיבוי והצלה מתחנה אזורית יהודה שהגיע לזירה אמר: "עם הגיענו למקום נגלתה לעינינו זירה קשה ומורכבת בה רוכב האופנוע לכוד מתחת הרכב הפרטי. לוחמי האש החלו בפעולות חילוץ מהירות בעזרת ציוד הידראולי וזאת על מנת להרים את הרכב על מנת לחלץ את רוכב האופנוע. לצערי הרב לאחר החילוץ נקבע מותו של הרוכב על ידי כוחות הרפואה".

עשר דקות לאחר מכן, התקבל דיווח על תאונת דרכים בין רכב פרטי לאופנוע, ברחוב עליזה יאנסין באור עקיבא. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות ובסופן קבעו את מותו של רוכב אופנוע כבן 30. נהג הרכב פונה במצב קל למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. בוחני התנועה נמצאים במקום והחלו בחקירת התאונה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן