פסק הדין יבוטל: יאיר נתניהו לא מחויב בתשלום סכום עצום לתובעת

לאחר שלא הגיש כתב הגנה, והשופט פסק כי עליו לשלם חצי מיליון שקלים לפעילת מפלגת כחול לבן - פסק הדין יבוטל יחד עם הקנס הכספי. נתניהו הבן חויב בהוצאות בסך 4,500 שקלים בגין אי הגשת אותו כתב ההגנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/04/21 10:42 טז באייר התשפא

פסק הדין יבוטל: יאיר נתניהו לא מחויב בתשלום סכום עצום לתובעת
יאיר נתניהו, צילום: Gili Yaari/Flash90

בתחילת החודש שעבר, יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לא הגיש כתב הגנה והשופט פסק כי עליו לשלם חצי מיליון שקלים לפעילת מפלגת כחול לבן דנה כשדי. יאיר נתניהו רמז לגבי כשדי כי ניהלה קשר רומנטי עם יו"ר המפלגה בני גנץ וכן פרסם את תמונתה בחשבון הטוויטר שלו. 

העיתונאי אבישי גרינצייג פרסם הבוקר (ד') כי פסק הדין בסך חצי מיליון השקלים לטובת דנה כשדי נגד יאיר נתניהו - יבוטל. השופט קבע כי כתב התביעה הומצא כדין ליאיר נתניהו, שחויב בהוצאות בסך 4,500 שקלים בגין אי הגשת כתב ההגנה. עם זאת, לאחר שישלם נתניהו הבן, יבוטל פסק הדין והוא יוכל להגיש כתב הגנה. בהמשך יחודש המשפט בנושא.

נזכיר  כי בנו של ראש ההמשלה החליט שלא להגיש כתב הגנה, ובעקבות זאת חויב לשלם את הסכום שדרשה התביעה שגם מומנה דרך גיוס המונים, ונפרסה על פני כ-120 עמודים. כשדי טוענת כי הוכפשה על ידי נתניהו הבן ולדבריה עברה: "הטרדה מינית ברשת".

בית משפט השלום בכפר סבא ציין בהחלטה נגד בנו של ראש הממשלה כי, "ניתן בזה פסק דין נגד הנתבע. בהעדר כתב הגנה, הנתבע ישלם לתובעת 500 אלף שקל בגין תביעת התובעת, בצירוף הפרשי ריבית והצמדה כחוק ממועד הגשת תביעה 25 באוגוסט 2020, ועד למועד התשלום בפועל", וכך שכר טרחה לעורכי הדין והוצאות המשפט.


(הדיווח באתר ynet)

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן