הקטל בכבישים: שלושה הרוגים בתאונות בדרום ובצפון

בתאונה קשה בכביש 77 נהרגו שני בני אדם, אחד נוסף נפצע קשה, שניים נפצעו בינוני ועוד תשעה באורח קל. בתאונה באזור באר שבע נהרג נוסע רכב פרטי. בשתי התאונות היו מעורבות משאיות

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/04/21 00:10 טז באייר התשפא

הקטל בכבישים: שלושה הרוגים בתאונות בדרום ובצפון
תאונה קשה בכביש 77, צילום: דוברות איחוד והצלה

בתאונת דרכים בכביש 77 ממחלף ישי לזרזיר בה היו מעורבים שלושה כלי רכב ומשאית, נהרגו אמש (ג') שני בני אדם, אחד נוסף נפצע קשה, שניים נפצעו בינוני ועוד תשעה נפצעו באורח קל. מוקדם יותר נהרג אדם בהתנגשות בין משאת לרכב פרטי למשאית ליד מחלף שרה בכביש 40 שבאזור באר שבע. מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים 106 בני אדם, 35 מהם נהרגו בתאונות בהן היו מעורבות משאיות.

בשעה 22:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על תאונה קשה בין משאית למספר כלי רכב, בכביש 77. פאראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של 2 גברים בשנות השלושים שהיו לכודים ברכב, גבר נוסף כבן 30 שהיה איתם ברכב חולץ במצב קשה. 

תאונה קשה בכביש 77

תאונה קשה בכביש 77צילום: דוברות המשטרה

פאראמדיק מד"א ברוך אביטן, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו משאית בנתיב השמאלי של הכביש ומתחת לחלקה הקדמי היה רכב פרטי מעוך עם שלושה נוסעים שנלכדו, ראינו שני כלי רכב נוספים שנפגעו בתאונה. עשינו מיון ראשוני מהיר לפצועים, כוחות הכבוי חילצו את הלכודים מהרכב, שלושה גברים כבני 30, שני גברים היו מחוסרי הכרה עם פציעות קשות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם, הנוסע השלישי היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, חמישה מנוסעי הרכבים האחרים היו בהכרה, מתוכם שני ילדים בן 4 ובן 7, הענקנו לפצועים טיפול ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה מאוד מורדם ומונשם, והשאר במצב קל עד בינוני".

דוד ענתבי חובש באיחוד הצלה שנתקל בתאונה מסר: "תוך כדי נסיעה נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב ומשאית. צוותי כיבוי חילצו מאחד מכלי הרכב שני צעירים שנהרגו וצעיר נוסף שנפצע קשה. כמו כן הענקנו סיוע בזירה ל-4 נפגעים קל משני כלי הרכב הנוספים שמעורבים בתאונה".

מוקדם יותר אתמול נהרג אדם בתאונה עם משאית ליד מחלף שרה שבאזור באר שבע. עם קבלת הקריאה בשעה 18:30 במוקד 101 של מד"א, הוזנקו חובשים ופרמדיקים. שלושה צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת באר שבע חילצו לכוד באמצעות כלים הידראוליים. לוחמי האש העבירו אותו לכוחות מד"א שנאלצו לקבוע את מותו במקום. שני פצועים קל מהמכונית ומהמשאית פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

פרמדיקית מד"א חני חזני, סיפרה: "חלקו הקדמי של הרכב הפרטי פגע בחלקה האחורי של המשאית ונמעך לגמרי. הנוסע שישב ליד הנהג נלכד במושב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב-מערכתית. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה של הנוסע הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. שני הנהגים של המשאית והרכב שנפגעו קל התהלכו בזירה וטופלו במקום"