המטרה הבאה של מפלגת נעם "ספר ילדים"

חה"כ מעוז טוען שספר ילדים שהומלץ במשרד החינוך פוגע בערכי המשפחה: "ממליץ להורים לזרוק את הספר הזה לפח" | בנעם טוענים כי הספר "מכשיר נישואי תערובת והתבוללות, ומעורר אמפתיה כלפי תופעת המסתננים שכבשו את דרום תל אביב"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 26/04/21 18:12 יד באייר התשפא

המטרה הבאה של מפלגת נעם "ספר ילדים"
צילום: ללא

יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, מסיעת הציונות הדתית, פתח היום (ב') בנאום ראשון, בסדרת נאומים בני דקה, בנושאי הנדסת התודעה בישראל "אני רוצה לפתוח בסדרת נאומים בני דקה על הנדסת התודעה במדינת ישראל. ראשית, כשאני אומר 'הנדסת תודעה' אני מתכוון לעיוות התודעה." פתח מעוז את נאומו.

מעוז פתח בהנדסת התודעה של ילדי ישראל "אני רוצה לספר לאזרחי ישראל כיצד יש מי שמנסה לעוות את תודעתם, ולעצבה בהתאם לערכים פרוגרסיביים, שרחוקים מאוד מערכי העם היהודי. והיום אתן דוגמה לעיוות תודעתם של ילדי ישראל במשרד החינוך של המדינה היהודית."

לסיום, המליץ מעוז להורים להשליך לפח ספר שמעודד התבוללות ונישואי תערובת "מזה כמה שנים משרד החינוך, הסתדרות המורים וגם מט"ח, המרכז שכותב ספרי לימוד וחומרים רבים נוספים, ממליצים לכיתות הנמוכות בבתי הספר היסודיים על הספר 'כל אחד והמשפחה שלו'. זהו ספר שמעצב מחדש את מושגי המשפחה, מכשיר נישואי תערובת והתבוללות, ומעורר אמפתיה כלפי תופעת המסתננים שכבשו את דרום תל אביב.

משרד החינוך ממליץ על הספר, ואני ממליץ להורים לזרוק את הספר הזה לפח. הנדסת ועיוות התודעה של ילדי ישראל חייבת להיפסק."