סמוטריץ' משיב אש: "ריקלין, מגל - אנחנו לא עובדים אצלכם"

יו"ר הציונות הדתית הגיב לדבריהם החריפים של העיתונאים המזוהים עם הימין וראש הממשלה, וכתב: "אנחנו חלק מהמחנה הלאומי ופועלים להקמת ממשלת ימין ולא זקוקים לתעודת יושר וציונים מכם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 25/04/21 13:27 יג באייר התשפא

סמוטריץ' משיב אש: "ריקלין, מגל - אנחנו לא עובדים אצלכם"
סמוטריץ', צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב לדבריהם של שניים מעיתונאי הימין המזוהים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הבוקר (א') כתב ינון מגל בחשבון הטוויטר שלו, כי "תם עידן הציונות הדתית", ומאוחר יותר, חברו שמעון ריקלין, כתב: "הציונות הדתית מעדיפה להמית את עצמה באוהלה של צביעות וכפיות טובה. מאשר באוהלה של תורה. בושה וחרפה".

 ינון מגל: "תם עידן הציונות הדתית"

סמוטריץ' כאמור לא יכול היה שלא להגיב, ובסדרת ציוצים כתב: "יש כאן מישהו שעוד לא התגולל/בנה תיאוריה בגרוש/עשה סיבוב על הציונות הדתית הבוקר? ריקלין, מגל, אבישי בן חיים ודומיהם, אנחנו לא עובדים אצלכם אז אל תטיפו לנו מוסר ואל תתנשאו עלינו ביהירות מכוערת וכפויית טובה".

סמוטריץ הוסיף ותקף: "הפטרונות שלכם על עם ישראל והיומרה לדבר בשמו ולהכפיש את הציונות הדתית מביכה. דברו בשם עצמכם ולא בשם עם ישראל, הימין או הליכוד".

"יש לנו דרך וערכים ואחריות לעם ישראל ואנחנו מממשים אותה כפי שאנחנו מבינים במגרש הפוליטי. אנחנו חלק מהמחנה הלאומי ופועלים להקמת ממשלת ימין ולא זקוקים לתעודת יושר וציונים מכם".

את דבריו סיים יו"ר הציונות הדתית, וכתב כי "בינתיים השיטה הזו שלכם להתגולל ולהוציא מהמחנה כל מי שחושב אחרת או מרשה לעצמו להעביר ביקורת היא שריסקה לרסיסים את מחנה הימין ולא מאפשרת היום להקים ממשלה. שבו בשקט ותנו לנו לנסות לשקם ולבנות כאן משהו. מזל שאנחנו לא מרגישים אורחים במחנה הלאומי ולא זקוקים לאישור שלכם להיות חלק ממנו".