במרכז ישיבות בני עקיבא רוצים להקדים את תחילת שנת הלימודים

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא פנה לשר החינוך גלנט וביקש גמישות במתווה הלימודים בחופש הגדול ומתן אפשרות ללמוד על חשבון חופשת הקיץ, ובכך להתחיל את שנת הלימודים בתחילת חודש אלול

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 22/04/21 14:40 י באייר התשפא

במרכז ישיבות בני עקיבא רוצים להקדים את תחילת שנת הלימודים
למצולמים אין קשר למאמר. תלמידי ישיבה, צילום: ישיבת דרך חיים

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, אלחנן גלט, פנה במכתב רשמי לשר החינוך יואב גלנט וביקש גמישות במתווה הלימודים בחופש הגדול ומתן אפשרות ללמוד על חשבון חופשת הקיץ, ובכך להתחיל את שנת הלימודים בתחילת חודש אלול.

בקשתו של גלט מגיעה בעקבות הלמידה המתוכננת במהלך חודש יולי, שתהיה במרבית השכבות, באמצעות מורים שיקבלו על כך תוספת שכר. גלט ביקש שבשל החפיפה בין השבועיים האחרונים של יולי לתקופת "בין הזמנים", בה מרבית הציבור הדתי נופש, תוכל הרשת להמיר את ימי הלמידה של החצי השני של יולי לשבועיים האחרונים של אוגוסט. "שבועיים אלו של סוף אוגוסט הם כבר לאחר "בין הזמנים" ולכן הנוכחות בימי לימודים אלו תהיה משמעותית יותר" הסביר גלט.

 

מכתב ששלח מנכ"ל הרשת לשר החינוך

המכתב ששלח מנכ"ל הרשת לשר החינוךצילום: ללא

 

שיקול נוסף שגלט מעלה במכתבו היא הסמיכות של ה-1 בספטמבר לחגי תשרי, כך שללא ימי לימודים נוספים לא תהיה הכנה משמעותית לקראת החגים. "הוספת הימים בסמיכות לשנה הלימודים תשפ"ב תאפשר הכנה טובה יותר לחגי תשרי שמתרחשים השנה כבר בסוף השליש הראשון של ספטמבר" נימק גלט במכתב.