נהג רכב איבד שליטה ודרס 9 אנשים במסעדה

בבית הקפה "ארומה" בבת ים, נפצעו 9 אנשים מפגיעת רכב שנכנס לתוך מתחם המסעדה. אישה כבת 60 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדמת ומונשמת, סך הכל 6 פצועים הגיעו לטיפול בבית החולים וולפסון שבחולון

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/21 11:48 י באייר התשפא

נהג רכב איבד שליטה ודרס 9 אנשים במסעדה
זירת התאונה בבת ים, צילום: מד"א

הבוקר (ה') בשעה 10:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רכב שהתנגש באיזור ישיבה של מסעדת "ארומה" ברחוב רוטשילד בבת ים. בתאונה נפצעו 9 בני אדם, בהם: אישה כבת 60 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדמת ומונשמת ו-8 במצב בינוני עד קל. הנהג  גבר בן 78 במצב בינוני עם חבלת חזה, כך דיווחו אנשי מגן דוד אדום.

חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו את מרבית הפצועים לבית החולים וולפסון בחולון, הסמוך לבת ים. מבית החולים נמסר: " בשעה זו הגיעו לבית החולים וולפסון 6 פצועים. 3 פצועים נמצאים כעת בחדר הלם - אחד מהם במצב קריטי ושניים במצב בינוני". על פי חקירה ראשונית התאונה נבעה מכך שנהג הרב איבד שליטה על רכבו, וסטה מהכביש אל עבר המתחם החיצוני של המסעדה.

החובשים של מד"א חגי נתני ומעוז ויברמן סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה, הרכב עלה המדרכה ופגע במספר שולחנות. אישה כבת 60 שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה. נהג הרכב ישב באוטו כשהוא בהכרה ופצוע באורח בינוני ופצועים נוספים שנפגעו באורח קל התהלכו במקום. הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו למקום בניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועים, העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים וולפסון".

מדובר בשבוע קשה בכבישים, לפני יומיים בלבד  חמישה בני אדם נהרגו אמש בתאונות דרכים ברחבי הארץ: סמוך לזכרון יעקב נהרג בחור בן 22 ו-4 נפצעו. בתאונה סמוך לשעריה נהרג גבר כבן 30, כמה דקות לאחר מכן בכניסה לאזור נהרגו שני בחורים כבני 30 בתאונת אופנועים קשה. כמו כן חשד לתאונת פגע וברח בתל אביב לאחר שהתגלה גופת אדם עם סימני חבלות רבים. 

עו"ד תומר נגולה ממשרדו, בא כוח הנהג מסר בתגובה: "מדובר בתאונה מצערת שנחקרת ברגעים אלה ממש ע"י משטרת ישראל. בשל מורכבות זירת התאונה, מספר רב של בוחני תנועה הגיעו וחוקרים את האירוע. לאור זיהום הזירה ופגיעה בראיות על ידי התקהלות גדולה קיים חשש גדול לעיוות דין עבור מרשי. לכן הוצאנו צוות בוחני תנועה של משרדנו ובשלב זה נראה כי התאונה, על אף תוצאותיה הקשות, לא התרחשה באשמת הנהג".