ג'ודי מוזס מרחמת על איילת שקד: "את חייבת פסיכולוג דחוף!"

ח"כ איילת שקד אמרה לחברי הכנסת מהליכוד: "הם עושים לנו בית ספר", בעקבות הדברים תקפה אותה אשת התקשורת: "עצוב ששקד התאכזבה מההפסד בהצבעה. היא חשה רכוש של ביבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/21 12:32 ח באייר התשפא

ג'ודי מוזס מרחמת על איילת שקד: "את חייבת פסיכולוג דחוף!"
מוזס ושקד, צילום: Hadas Parush/Flash90

ג'ודי מוזס יוצאת היום (ג') בחריפות כנגד חברת הכנסת איילת שקד, המניע הוא תיעוד אמש מהכנסת במהלך ההצבעה לוועדה המסדרת בו נראית שקד ניגשת לחברי הכנסת מיקי זוהר, יואב קיש וגילה גמליאל, ואומרת להם: "הם מתואמים, הם עושים לנו בית ספר. איך הוא עשה את זה?". 

שקד אמרה את הדברים בעקבות ההפסד של גוש נתניהו בהצבעה על הועדה המסדרת, כאשר בהצבעה הצביעו רע"מ בעד גוש לפיד בניגוד לעמדת הליכוד. מפלגתה של שקד התלבטה עד לרגע האחרון עם איזה גוש לשתף פעולה עד שלבסוף החליטו להצביע עם נתניהו בתמורה להטבות בועדה, לרוע מזלם בגוש של לפיד קיבל 60 הצבעות וקיבל לידיו את הכוח להחליט על הועדות בכנסת.

מוזס צייצה כנגד דבריה של שקד: "עצוב ששקד התאכזבה מההפסד בהצבעה.שהיא חשה רכוש של ביבי.אני מרחמת עליה.איילת את חייבת פסיכולוג דחוף! חכמה,מוצלחת,ממוקדת מטרה,יפה,אופציה ממשית לסגנות רוה״מ,עד שזה מגיע לביבי..אז את הופכת ליצור חסר חוט שידרה,מתרפס,עלוב,מגוחך,אישה מוכה.אם תרצי המלצה לפסיכ׳ מעולה,בפרט"