הרב חיים דרוקמן אושפז בבית חולים

זקן רבני הציונות הדתית אושפז אתמול בבית החולים לאחר שלא חש בטוב וסבל מאי ספיקת לב. ממשפחתו ביקשו לצרף שמו לתפילות - הרב חיים מאיר בן מילכה. מערכת כיפה מאחלת רפואה שלמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/21 11:44 ג באייר התשפא

הרב חיים דרוקמן אושפז בבית חולים
הרב דרוקמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אמש (ד') הובהל לבית החולים זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, לאחר שלא חש בטוב וסבל מאי ספיקת לב. הבוקר דווח כי השתפר מעט מצבו אך נכון להיום הוא נותר להשגחה בבית החולים. ממשפחתו ביקשו לצרף שמו לתפילות - הרב חיים מאיר בן מילכה.

נחשב לזקן רבני הציונות הדתית כיום, חצה כבר את גיל 88, אך למרות זאת ידוע כבעל מרץ שאינו מפסיק מפועלו, על אף גילו המתקדם. בהודעה שנשלחה לצוות הישיבה באור עציון, הישיבה בה הוא עומד בראשה  נכתב: "לצערנו, מורנו הרב לא חש בטוב ובעצת רופאיו, ישהה בבית החולים ולא יגיע לתפילה בישיבה. התפילה החגיגית תתקיים בעז"ה בעוצמה ברוב עם בהתאם להנחיות ובשמחה".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'‏: "ביום הזה כולנו מתפללים לרפואתו של מו"ר הרב חיים מאיר בן מילכה דרוקמן, שמסכת חייו שזורה בתקומת עם ישראל ומדינת ישראל. בתוך כל חולי ישראל".

חה"כ איילת שקד: " ‏אני שולחת איחולי החלמה מהירה לרב דרוקמן. הרב הוא נדבך משמעותי בסיפורה של מדינת ישראל והציונות הדתית, ואני מאחלת לו בשם אזרחי ישראל רפואה שלמה." 

גם חה"כ אורית סטרוק כתבה: "רפואה שלמה לרב חיים דרוקמן, מורי ורבי. מורם ורבם של רבבות אלפי בני הציונות הדתית!" 

" לא משנה איפה ואיך אתם חוגגים את יום העצמאות, עצרו לכמה רגעים ושאו תפילה לרפואתו של הרב, שתרם כל כך הרבה למדינה היקרה שלנו, ושהמדינה זקוקה לו כל כך." 

" אמרו ח"י פרקי תהילים למען הרב דרוקמן, שכולנו זקוקים כל כך לליבו הטוב, הרחב, המקשיב, המבין." 

"לרפואת הרב חיים מאיר בן מילכה, בתוך שאר חולי עם ישראל. רפואה שלמה והחלמה מהירה ומלאה. אמן כן יהי רצון" 

מערכת כיפה מאחלת לרב רפואה שלמה

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן