ילדי רשת 'עלה' התייחדו עם זכר הנופלים

לקראת יום הזיכרון ערכו במרכז "עלה" בגדרה טקס שהוקדש לזכרו של רס"ן אלעד דן ז"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה. מנכ"ל הרשת, הרב מרמורשטיין: "גם האוכלוסיות המיוחדות מודות ומוקירות את כל אלה שנפלו בשמירה על העם היהודי בארץ ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/21 11:41 א באייר התשפא

ילדי רשת 'עלה' התייחדו עם זכר הנופלים
הילדים התייחדו עם זכר הנופלים, צילום: דוברות רשת 'עלה'

טקס מרגש התקיים אתמול (ב') במרכז רשת 'עלה' בגדרה, כשהילדים ציינו את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה והתייחדו עם זכרם. מנכ"ל 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין אמר: "רשת עלה מתייחדת עם הנופלים במערכות ישראל, גם האוכלוסיות המיוחדות מודים ומוקירים את כל אלה שנפלו בשמירה על העם היהודי בארץ ישראל".

בטקס המרגש, שהתקיים במרכז רשת עלה בגדרה השתתפו עשרות ילדים, אנשי צוות והנהלה, והוא הוקדש השנה לזכרו של רס"ן אלעד דן שנפל בקרב במלחמת לבנון השנייה, בן עשרים ושש היה בנפלו.

הוא נטמן בבית העלמין של קיבוץ אילות – בגבעה הצופה אל הים שבו כל כך אהב לצלול. לאחר נפילתו הועלה לדרגת רב-סמל. הוא הניח אחריו הורים, אח ואחות, וחברה. בסמוך למרכז עלה בגדרה ישנה אנדרטה לזכרו ועשרות הילדים והצוות הדליקו נר, קראו תהילים והתייחדו לזכרו ולזכר כל החללים.

הטקס הוקדש לזכרו רס"ן אלעד דן ז"ל

הטקס הוקדש לזכרו רס"ן אלעד דן ז"לצילום: דוברות רשת 'עלה'

הילדים עלו לאנדרטה לזכרו של אלעד ז"ל

הילדים עלו לאנדרטה לזכרו של אלעד ז"לצילום: דוברות רשת 'עלה'

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן