פעילי ליכוד הפגינו מתחת לבית של אלקין | "חבורת מטורפים"

פעילי הליכוד ממשיכים ומנסים להפעיל לחץ על חברי הכנסת מטעם מפלגת תקווה חדשה, והערב הפגינו תחת ביתו של זאב אלקין, שאמר: "הבהילו את הילדה שלי בת ה-5, צעקו לעברה שאבא שלה שמאלן ופושע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/21 21:38 ל בניסן התשפא

פעילי ליכוד הפגינו מתחת לבית של אלקין | "חבורת מטורפים"
אלקין, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים פגישות תכופות עם יו"ר ימינה נפתלי בנט, בניסיון לשכנע אותו להצטרף אליו לממשלת "ימין על מלא", פעילי הליכוד ממשיכים בניסיונותיהם לשכנע חברי כנסת ממפלגת תקווה חדשה, שיצטרפו גם הם לממשלת נתניהו.

הערב (ב') הגיעו פעלי הליכוד להפגין תחת ביתו של השר לשעבר, זאב אלקין, שלא אהב את הדרך בה הפגינו. בחשבון הטוויטר שלו, כתב בזעם: "לידיעת חבורת המטורפים שבאו הערב להפגין ליד ביתי למען נתניהו, הבהילו את הילדה שלי בת 5, צעקו לעברה שאבא שלה שמאלן ופושע ודרשו ממנה שאשתי תצא אליהם: אדוני ראש הממשלה תודה על העידוד הנוסף לפעול למען ממשלת שינוי".

מוקדם יותר היום, בפתח ישיבת סיעת ימינה, אמר בנט כי על יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער ל"רדת מהעץ". "המחנות הם לא ימין ושמאל עכשיו. הם לא כן ביבי או לא ביבי או "שינוי". המחנות עכשיו זה אנשים עם אחריות שפועלים בכל כוחם להקים ממשלה. מול מחנה ההפקרות של אנשים שבשקט, ובשם אידיאלים נשגבים כביכול מטרפדים את זה. זה הסיפור עכשיו. רדו מהעץ".


(אלקין באולפן כיפה בחודש שעבר)