הרשות הפלשתינית השוותה את בנט לאייכמן | "לא אקבל מהם הטפות מוסר"

הטלוויזיה הפלשתינית ערכה השוואה בין אדולף אייכמן לשר הביטחון לשעבר, שהגיב: "הרשות הפלשתינית שמחבקת, מהללת ומממנת רוצחי יהודים לא יכולה להטיף לאף אחד בעולם על טרור ואלימות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 12/04/21 18:14 ל בניסן התשפא

הרשות הפלשתינית השוותה את בנט לאייכמן | "לא אקבל מהם הטפות מוסר"
צילום: Hadas Parush/Flash90

הטלוויזיה של הרשות הפלשתינית השוותה בין שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט, ובין אדולף אייכמן שהיה אחראי לרצח מאות אלפי יהודים בשואה. "כך הנאצים עשו ליהודים, הם כתבו להם "צאו!". כעת ארוני הטרור היהודיים כותבים לערבים "תג מחיר" , "צאו!". מה שהיטלר עשה להם הם עושים לפלשתינים במדויק. מה שעשה אייכמן ליהודים באוסטריה, הם עושים - נפתלי בנט עושה לנו בדיוק".

בנט אמר בתגובה לפרסום כי הרשות הפלשתינית שמחבקת מחבלים לא יכולה להטיף מוסר בענייני השואה. "אני מציע לטלוויזיה הפלשתינית לחדול מהכחשת שואה וללמד את חלקו של מנהיגם השייח חאג' אמין אל חוסייני, בתמיכתו הנלהבת בנאצים".

בנט הוסיף ואמר כי הרשות בעצמה ממנת רצח יהודים: "הרשות הפלשתינית שמחבקת, מהללת ומממנת רוצחי יהודים לא יכולה להטיף לאף אחד בעולם על טרור ואלימות ובוודאי שלא לעשות שימוש מניפולטיבי בשואה נגד מדינת ישראל". 

"אני מציע לטלוויזיה הרשמית הפלשתינית לחדול מעיסוק בהכחשת שואה וללמד את ההיסטוריה הקשה של מלחמת העולם השנייה ואת חלקו של מנהיג הפלשתינים, בימים ההם, השייח חאג' אמין אל חוסייני, בתמיכתו הנלהבת בנאצים. לא אקבל מהם הטפות מוסר בענייני השואה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן