הלוויה עם 30 משתתפים | מי יוזמן לדרכו האחרונה של הנסיך פיליפ?

הגבלות הקורונה בבריטניה הובילו לכך שלהלוויית הנסיך פיליפ, יגיעו 30 משתתפים בלבד. מייגן מרקל שעזבה את משפחת המלוכה ברעש גדול לא תגיע, אך בעלה הנסיך הארי ישתתף בהלוויה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/21 10:05 כט בניסן התשפא

הלוויה עם 30 משתתפים | מי יוזמן לדרכו האחרונה של הנסיך פיליפ?
הנסיך פיליפ, צילום: shutterstock

לאחר מותו בשבוע שעבר של דוכס אדינבורו, הנסיך פיליפ, בממלכה הבריטית הכריזו על שמונה ימי אבל, עד מועד ההלוויה שתיערך ביום שבת הבא בשעה 15:00. להלווית הנסיך שנפטר בגיל 99 צפויים להגיע 30 משתתפים בלבד בשל הגבלות הקורונה החמורות בבריטניה.

רשימת המוזמנים טרם פורסמה אך בארמון בקינגהאם הודיעו כי מי שעזבה בטונים צורמים, מייגן מרקל, אשתו של הנסיך הארי, בקליפורניה יחד עם בנה ארצ'י, מכיוון שהיא נמצאת בשלבי היריון מתקדמים. בעלה, הנסיך הארי, כן צפוי להגיע להלוויה החשובה. 

מי עוד צפויל הגיע? בעלי התפקידים המלכותיים בארמון -הנסיך צ'רלס והנסיך וויליאם. הנסיך ג'ורג', השלישי בסדר הירושה לכתר הבריטי, הנסיכה שארלוט והנסיך לואיס. ילדיו האחרים של הנסיך פיליפ צפויים גם הם להגיע להלוויה: הנסיכה אן, הנסיך אנדרו והנסיך אדוארד. על פי הדיווחים, ייתכן שגם ילדיה של הנסיכה אן, פיטר פיליפס וזארה טינדל יגיעו להלוויה. אדוארדו מפלי מוזי, איתו התחתנה הנסיכה ביאטריס - יכול גם הוא להגיע.

נותרו מספר מקומות ובן דודו הראשון של המלכה הנסיך אדוארד, הדוכס מקנט עם אשתו קתרין - עשויים להיות מוזמנים. אחותו הנסיכה אלכסנדרה עשויה גם היא להיות נוכחת, יחד עם אחיהם הנסיך מיכאל מקנט. מוזמנים צפויים להיות מקורביהם וחברי משפחת המלוכה.