לא מתחרט: אלאור אזריה מתחיל בחיים חדשים ופותח בית קפה

שלוש שנים לאחר סערת הריגת המחבל בחברון וריצוי עונשו, אלאור אזריה פותח מאפייה ובית קפה בשם "בוטיק הניצחון" ומספר על הספר החדש שהוא כותב: "למרות שחיי נעצרו לתקופה, התקדמתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/21 09:01 כז בניסן התשפא

לא מתחרט: אלאור אזריה מתחיל בחיים חדשים ופותח בית קפה
צילום: Avshalom Sasoni/POOL

אלאור אזריה, מי שעמד במרכז אחת הפרשות הסערות והשנויות במחלוקת במדינה, מספר מה עבר עליו בשלוש השנים שעברו מאז שסיים את עונש מאסרו בגין הריגת מחבל בחברון והתנהגות שאינה הולמת. 

בראיון לישראל היום, אומר אזריה על הפרשה שטילטלה את חייו: "החיים שלי נעצרו שם. הזמן רץ אבל אצלי הוא עצר, ואני לא באמת המשכתי. בלב שלי בטוח לא. את החיים עצמם ניסיתי לקדם, רציתי להמשיך הלאה, אבל הרבה דלתות נסגרו בפניי, גם בגלל הרישום הפלילי וגם בגלל שאני אלאור אזריה".

אבל אזריה בטוח בדרך החדשה שאליה הוא יוצא: המאפייה ובית הקפה שיפתח בקרוב, בוטיק הניצחון, Victoire Boutique. עסק בעל שם מלא משמעות עבורו. "זה הניצחון שלי. איפה הייתי לפני חמש שנים בדיוק ואיפה אני היום. אבל לא פחות, זה גם השם של דוד שלי, אח של אבא, ויקטור אזריה, שנפטר בקיץ האחרון מדום לב. בעצם, אני מרגיש שזה הניצחון של שנינו", אומר אזריה.

את לימודי הקונדיטוריה סיים לפני כשנה, במגמה ללימודי פטיסרי, ולאחר מכן המשיך לקורס מתקדם בקונדיטוריה. את המאפייה ובית הקפה, במרכז מסחרי בשדרות בן־גוריון ברמלה, הוא פותח בשותפות עם אחיו הבכור, אדיר.

מלבד זאת, מספר אזריה על פרויקט כתיבת ספר שהחל לפני כשנתיים, כאשר פתח בגיוס המונים לספרו ששמו "מחושך אל אור", שהוא מקווה שיפורסם במהלך השנה הקרובה. לדבריו, הספר מיועד "להוכיח שאני זכאי. אני אראה שנעשה לי עוול. במדינה מתוקנת אפילו היו כאלה שהיה נכון להעמיד לדין על מה שעשו לי. בספר יופיעו עוד הרבה פרטים שלא היו ידועים עד היום".

בתוך כך, מבהיר אזריה כי הוא שלם עם מעשיו שבגינם הועמד לדין: "תחזירי אותי לאותה סיטואציה בחברון, ואני פועל בדיוק אותו דבר, כי פעלתי כמו שצריך".