במסגרת תנופת הפיתוח - נפתח החניון החדש והמתקדם של המרכז הרפואי שערי צדק

800 מקומות חנייה חדשים בחניון תת קרקעי בן שבע קומות, נגיש ונוח לבאי המרכז הרפואי עם מערכת ממוחשבת חכמה. מנכ"ל שערי צדק: "פתיחת החניון החדש היא בשורה לתושבי ירושלים, למטופלים שלנו, למבקרים ולעובדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/21 22:48 כה בניסן התשפא

במסגרת תנופת הפיתוח - נפתח החניון החדש והמתקדם של המרכז הרפואי שערי צדק
צילום: דוברות שערי צדק.

יש חניה! השבוע נפתח החניון התת קרקעי הגדול והחדש במרכז הרפואי שערי צדק. החניון ובו 800 מקומות חניה חדשים הוקם בקמפוס שערי צדק כחלק מתנופת הפיתוח של שערי צדק הכוללת הקמת מרכז רדיותרפיה וסרטן מהגדולים בארץ, הרחבת מחלקות וחידוש מבנים וישרת את קהל המטופלים והמבקרים.

החניון תוכנן על ידי אגף פרויקטים במרכז הרפואי תוך שימת דגש על רווחה ונוחות על ידי שילוב טכנולוגיות מתקדמות שיאפשרו גישה נוחה ומהירה למרכז הרפואי. החניון הגדול בעל שבעה מפלסים וכולל 32 חניות נכים, שתי כניסות, ושתי יציאות למניעת עומסים.

פרופ' עופר מרין, מנכ"ל שערי צדק: "שערי צדק מתרחב ובהתאם הגדלנו את מספר מקומות החניה לרווחת באי המרכז הרפואי. בתום השנה הבאה אנו צפויים לחנוך מרכז הסרטן חדש ופרויקטים נרחבים נוספים שיצאו לדרך. פתיחת החניון החדש היא בשורה לתושבי ירושלים, למטופלים שלנו, למבקרים ולעובדים. אנו שמחים להתחדש בחניון שיסייע לכלל המטופלים והעובדים ולהמשיך להוביל את תנופת הפיתוח של המרכז הרפואי".

דורון נויוירט, סמנכ"ל מינהל: ״החניון החדש נבנה בסטנדרט מוביל ותוכנן בקפידה על ידי משרד אדריכלים עופר רובינשטיין שעובד עם המרכז הרפואי למעלה מעשור. תודתי לצוותי אגף פרויקטים, בינוי ולוגיסטיקה ולכל השותפים מכלל האגפים ומהחברות שלקחו חלק בהקמה ,שהביאו לתוצאה המצוינת שתאפשר חניה נוחה בתנאים המתקדמים ביותר".

צילום: דוברות שערי צדק

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן