איסמן בדרך למינוי קבע? פורסם מכרז לתפקיד פרקליט מחוז חיפה | פרסום ראשון

אייסמן שמכהן בשלושת החודשים האחרונים כממלא מקום פרקליט המדינה, סיים גם את הארכת כהונתו כפרקליט מחוז חיפה, כעת פרסמה נציבות שירות המדינה מכרז חדש לתפקיד. האם אייסמן עתיד להתמנות לתפקיד פרקליט המדינה במינוי קבוע?

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 07/04/21 21:51 כה בניסן התשפא

איסמן בדרך למינוי קבע? פורסם מכרז לתפקיד פרקליט מחוז חיפה | פרסום ראשון
עו"ד עמית אייסמן. בדרך למינוי קבע?, צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה, CC BY-SA 4.0,

לפני כמעט שלושה חודשים, ב-13 בינואר, החליט בני גנץ, ממלא מקום שר המשפטים דאז למנות את עו"ד עמית איסמן לתפקיד ממלא מקום פרקליט המדינה. המינוי התבצע לאחר שוועדת האיתור אישרה את מועמדותו לתפקיד הפרקליט, אך נתניהו ושרי הליכוד סירבו לאשר זאת. לפני חודש, האריך גנץ את המינוי בארבעה חודשים נוספים.

איסמן שימש כמשנה לפרקליט המדינה שי ניצן לעניינים מיוחדים, ובעשור האחרון מכהן לסירוגין כפרקליט מחוז חיפה. בסוף השנה הקודמת, אישר נציב שירות המדינה להאריך את כהונתו של איסמן בשלושה חודשים נוספים. כעת נודע לחדשות כיפה כי בנציבות שירות המדינה פרסמו מכרז לתפקיד פרקליט מחוז חיפה, דבר שככל הנראה נובע מדרישתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט למנות אותו כמינוי קבע, ולהקל מעליו את התפקיד בחיפה. 

בתיאור התפקיד כפי שנכתב במכרז שפורסם היום (ד'), צויין כי, "ניהול פרקליטות מחוז המופקדת על התחום הפלילי והובלתה הן בהיבט המקצועי והן בהיבט הניהולי. אחריות לגיבוש תכניות עבודה, קביעת סדרי עדיפויות וקבלת החלטות עקרוניות ופרטנית בתחום האחריות, בכפוף להנחיות היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה".

במכרז מפורט כי התפקיד הוא למשך 8 שנים. התאריך האחרון להגשת מועמדות הוא בעוד שבוע בדיוק, ה-14 באפריל, כאשר הוועדה שתבחן את המועמדים תתכנס תוך חודש, עד ה-13 במאי.

המכרז לתפקיד פרקליט מחוז חיפה

המכרז לתפקיד פרקליט מחוז חיפהצילום: צילום מסך

 

הגשת מועמדות - שבוע מהיום

הגשת מועמדות - שבוע מהיוםצילום: צילום מסך

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן