חגית משה: "יש העדפה לממשלת ימין, ואם לא - אז יש אופציות נוספות"

יו"ר הבית היהודי הגיעה לישיבת הסיעה הראשונה של ימינה, והתייחסה לניסיונות למנוע בחירות חמישיות וטענה כי תפקיד השרה שהובטח לה כחלק מההסכם עם בנט - לא רלוונטי כרגע: "יותר חשוב שתקום ממשלה מתפקדת"

עדיאל שביט ישי אלמקייס עדיאל שביט, ישי אלמקייס, חדשות כיפה 06/04/21 15:45 כד בניסן התשפא

חגית משה: "יש העדפה לממשלת ימין, ואם לא - אז יש אופציות נוספות"
חגית משה, צילום: דוברות

השבעת הכנסת ה-24 תתקיים היום (ג') ובינתיים הסיעות השונות ערכו ישיבות ראשונות לכנסת זו, עם חברי הכנסת החדשים. יו"ר הבית היהודי, חגית משה הגיעה לישיבת הסיעה של ימינה, על אף שלא נבחרה לכנסת והתייחסה למטרות המפלגה והרצון להימנע מבחירות חמישיות.

משה הסכימה עם יו"ר ימינה נפתלי בנט שאמר כי המטרה העיקרית היא הקמת ממשלה ימנית: "בנט אמר את זה באופן ברור, הדברים נאמרו על השולחן: יש העדפה לממשלת ימין. אני מקווה שעד סוף החודש נראה שהדברים קורים, ואם לא יש אופציות נוספות".

"עם ישראל לא רוצה בחירות חמישיות", הוסיפה יו"ר הבית היהודי, "צריך לעשות מאמץ מאוד גדול, ונפתלי עושה מאמץ מאוד גדול, שעם ישראל ומדינת ישראל יהיו שמחים עם התוצאות ועם תפקוד הממשלה שזה מה שכולנו רוצים".

כפי שסיכמה לפני הבחירות עם בנט, חגית משה עתידה להתמנות לשרה בממשלה שימינה תהיה חברה בה, אך בשיחה עם חדשות כיפה דחתה את העניין: "כרגע אין לי דרישות, יש לנו הסכם, תשאיר את זה לסוף. יותר חשוב שתקום ממשלה, שיהיה ראש ממשלה, וממשלה מתפקדת, הדרישות שלנו וההסכם - לא רלוונטים כרגע".