ח"כ פינדרוס: זה לא מצב אידיאלי ונורמלי להסתמך על מפלגה שתומכת בטרור

ח"כ יצחק פינדרוס התייחס להישענות על רע"מ: "לא רק לסמוטריץ לא נוח עם ממשלה בתמיכת רע״מ, גם לנו ולליכוד לא נח, יכול להיות שהפתרון נמצא אצל סער ולא אצל עבאס" | על תוצאות הבחירות: "כ-20 אלף קולות ממצביעי יהדות התורה חזרו אל בן גביר"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 04/04/21 09:01 כב בניסן התשפא

ח"כ פינדרוס: זה לא מצב אידיאלי ונורמלי להסתמך על מפלגה שתומכת בטרור
ח"כ יצחק פינדרוס, צילום: ללא

ח״כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה התראיין הבוקר לקול ברמה והתייחס לממשלה בתמיכת רע"מ: "זה לא מצב אידיאלי ונורמלי להסתמך על מפלגה שתומכת בטרור.", פינדרוס התייחס לבעיה "השאלה של השענות על עבאס עוד לא עלתה ועוד לא היתה הכרעה של גדולי ישראל. כשהיא תהיה שאלה מעשית ולא היפוטתית, נעלה לגדו״י אבל אנחנו צריכים לעשות הכל שהיא לא תהיה שאלה מעשית."

"יש בכנסת 65 ח״כים שמסכימים פחות או יותר על אותם דברים שקשורים לדת ומדינה וביהמ״ש העליון. לא רק לסמוטריץ לא נוח עם ממשלה בתמיכת רע״מ, גם לנו ולליכוד לא נח, יכול להיות שהפתרון נמצא אצל סער ולא אצל עבאס." אמר פינדרוס

בנוסף התייחס פינדרוס לתוצאות הבחירות של מפלגתו: "כ-20 אלף קולות ממצביעי יהדות התורה חזרו אל בן גביר, יש עוד סדר גודל של כמה אלפי קולות בודדים שנשארו בבית ולא הצביעו. לא היתה נהירה למפלגות אחרות. ליהדות התורה יש גרעין קשה של 250 אלף קולות שהצביעו גם הפעם."