מחריד: אלמנתו של ההרוג בתאונה בכביש 6 גילתה על מותו בקבוצת ווטסאפ

עוד בטרם ידעה משפחתו של חיים הר-כסף על מותו בתאונה הקשה ליד יוקנעם, כבר הפיצו את שמו כהרוג בתאונה, ואלמנתו קיבלה את בשורת האיוב בקבוצת הווטסאפ "המלצות לפעילות בחופש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/21 22:25 יז בניסן התשפא

מחריד: אלמנתו של ההרוג בתאונה בכביש 6 גילתה על מותו בקבוצת ווטסאפ
צילום: צילום מסך

תאונה קשה התרשה היום (ג') בכביש 6, בסמוך ליוקנעם. חיים הר-כסף, חובש בכיר במד"א נפצע אנושות בתאונה ומת מפצעיו בית החולים. בתאונה נפצעו גם בתו בת ה-17, שנפצעה קשה ושני בניו, בן 20 ותינוק בן שנתיים שמוגדרים במצב קל. בנוסף לטרגדיה הנוראה שפקדה את המשפחה, אם המשפחה ואלמנתו הטרייה של הר-כסף נאלצה לשמוע את בשורת האיוב בדרך מחרידה. 

עוד בטרם ידעה משפחתו של הר-כסף על מותו בתאונה הקשה ליד יוקנעם, כבר הפיצו את שמו כהרוג בתאונה, ואלמנתו ידעה על כך מהודעה שהועברה בקבוצת הווטסאפ "המלצות לפעילות בחופש". זוהי אינה הפעם הראשונה שהודעות על נפטרים מופצות בחוסר רגישות למשפחות שחרב עליהן עולמן. התרעומת של אם המשפחה על הפרסום מציבה נורת אזהרה נוספת לחוסר האחריות הזה.

 

אדם טוב לב

במד"א השתתפו בצערה של משפחתו של הר כסף ז"ל, שהתנדב בתחנת מד"א ברמת גן כחובש בכיר. אלי בין, מנכ"ל מד"א ספד לו: "מגן דוד אדום כואב את מותו הטראגי של חברנו, מתנדב ותיק בארגון שאלפי בני אדם חייבים לו את חייהם. משפחת מד"א מחבקת את משפחת הר כסף ומשתתפת בצערה. יהי זכרו ברוך".

 

גם מאיר רוטנשטיין, חובש בכיר במד"א, יו"ר ועד מתנדבים ירקון-מערב וחברו הקרוב של חיים ז"ל, ספד לו: "קשה לי לדבר על חיים בלשון עבר, הוא החל את דרכו במד"א לפני למעלה מ-20 שנה והיה איש חסד אמיתי בכל מובן המילה - אדם טוב לב שיכול היה לעזוב הכל, רק כדי להגיע באמצע הלילה לעזור לאדם במצוקה. הוא הנחיל את ערכי העזרה והסיוע לזולת בכל אדם שבו נגע ובעקבותיו, גם הבן שלו הצטרף למגן דוד אדום".