אחרי הבשורה - שלומי שבת מתרגש: "חלום גדול"

הזמר שהתבשר כי ידליק משואה ביום העצמאות הקרוב, התרגש במיוחד לאור בשנה הקשה שעברה עליו, והחלמתו מקורונה. "יש תקווה שזה יסתיים, ונוכל להתאחד, לחיות וליהנות", אמר שבת

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 25/03/21 22:46 יב בניסן התשפא

אחרי הבשורה - שלומי שבת מתרגש: "חלום גדול"
שלומי שבת, צילום: סשה גבריקוב

הזמר שלומי שבת קיבל היום (ה') את ההודעה על כך שבטקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות הקרוב, שייערך בהר הרצל, הוא עתיד להשתתף והפעם לא בתור זמר, אלא כמשיא משואה. לאחר קבלת ההודעה שבת התרגש מאוד ואמר: "בפעם הראשונה אני עומד ברגע מאוד מאוד מרגש, קיבלתי הודעה שנבחרתי להדליק משואה ביום העצמאות. חלום גדול". 

"תודה לאל, אני מאוד מתרגש, ומודה לכולם, במיוחד בשנה הזאת הקשה שעברנו", אמר שבת, כשהוא מכוון למאבק האישי שלו לאחר שנדבק במהלך השנה בנגיף הקורונה, ואף היה מאושפז במצב קשה למשך זמן ארוך. "יש תקווה שזה יסתיים, ונוכל להתאחד, לחיות וליהנות. אני רוצה לומר תודה לשרים מירי רגב וחילי טרופר, ולכל אנשי הוועדה והצוות שבחר בי ,תודה. אני מאחל לכל עם ישראל פסח שמח וכשר, כמה שאני אוהב אתכם". 

שר התרבות והספורט , חילי טרופר אמר בעקבות ההכרזה: "אני שמח להעניק, יחד עם השרה רגב, לשלומי שבת את הזכות להשיא משואה ביום העצמאות הקרוב. שלומי, בעיניי, מסמל את האחווה הישראלית בדמותו וביצירות המוסיקליות שלו לאורך שנים ארוכות. עם פסקול שמלווה אותנו מסוף שנות ה-80 ועד לעשור השלישי של שנות ה-2000, שלומי מוכיח כמה עומק, אהבה ואמת יש בעולם התרבות שלנו".