מות אהוביה סנדק: הפרקליטות תקבל חוות דעת נוספת על הזירה

בצעד חריג, החליטה הפרקליטות לפנות לקבלת חוות דעת נוספת שתבחן את זירת התאונה בה נהרג אהוביה סנדק ז"ל. "הצעד הזה מלמד שסימני השאלה שאיתרנו סביב הארוע מלכתחילה הם סימני שאלה אמיתיים", אמר עורך הדין שמייצג את המשפחה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 24/03/21 13:25 יא בניסן התשפא

מות אהוביה סנדק: הפרקליטות תקבל חוות דעת נוספת על הזירה
ההפגנות בעקבות מותו של אהוביה סנדק, צילום: ללא

דיון נוסף התקיים הבוקר (ד') בבית משפט השלום בירושלים, בהליך חקירת סיבת המוות של אהוביה סנדק ז"ל על שנהרג בעת מרדף משטרתי בבנימין. במהלך הדיון נחשף כי בכוונת הפרקליטות, לפנות מומחה נוסף אשר יבחן את זירת התאונה בה נהרג אהוביה ז"ל, משמעות הדבר כי הפרקליטות אינה מסתפקת בחוות הדעת של בוחן התנועה של משטרת ישראל אשר בחן את הזירה, והיא רואה צורך בחוות דעת נוספת.

נזכיר, כי מומחה פרטי לשחזור תאונות, בחן את המקום שעות לאחר האירוע, קבע באופן חד משמעי כי רכבם של שוטרי ימ"ר ש"י הוא שנגח את הרכב בו נסעו הנערים, נגיחה אשר הביאה להתהפכות ולמותו של אהוביה ז"ל, ולפציעתם של הנערים הנוספים.

עו"ד אריאל עטרי אשר מייצג את משפחת סנדק בהליך מטעם ארגון חוננו מסר "היום במסגרת הדיון בפני השופט חוקר, אשר חוקר את סיבת מותו של אהוביה ז"ל מסתבר שהפרקליטות עומדת לנקוט בהליך נדיר ויוצא דופן ולבקש חוות דעת של בוחן משטרתי חדש ואולי בוחן תנועה שאיננו מתוך המשטרה, כדי לבדוק את זירת העבירה. הצעד הזה מלמד שסימני השאלה שאיתרנו סביב האירוע מלכתחילה הם סימני שאלה אמיתיים. אנחנו בהחלט מקווים שהשופט ימשיך בהליך הבירור הזה עד שהסתבר מה קרה שם באמת".