בחירות 2021 | ניר ברקת: "בנט וסער צריכים למצוא את הדרך לקואליציה"

מספר 7 ברשימת הליכוד לכנסת ה-24 אומר הלילה לחדשות כיפה כי על בנט וסער להצטרף לקואליציית נתניהו. עוד הוא אומר: "יש רק מועמד אחד בימין לראשות הממשלה. התפיסה שבנט יכול להיות מועמד לראשות הממשלה מטעם הימין קרסה, ודאי סער"

עדיאל שביט אלעד הומינר עדיאל שביט ואלעד הומינר, חדשות כיפה 24/03/21 02:34 יא בניסן התשפא

בחירות 2021 | ניר ברקת: "בנט וסער צריכים למצוא את הדרך לקואליציה"
ניר ברקת, הלילה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ח"כ ניר ברקת מספר 7 במפלגת הליכוד אומר הלילה (בין שלישי לרביעי) לחדשות כיפה כי לימין יש רק מועמד אחד, וכי הוא מקווה שגדעון סער ונפתלי בנט ישכילו ויצטרפו לקואליציה בראשות נתניהו.

"העם אמר את דברו", פתח ברקת. "יש רק מועמד אחד בימין לראשות הממשלה. התפיסה שבנט יכול להיות מועמד לראשות הממשלה מטעם הימין קרסה, ודאי סער. וזו אמרה מאוד חשובה. הציבור הישראלי אומר" 'רק מועמד אחד מהימין לראשות הממשלה. דבר נוסף זה שיש למעלה מ-60 מנדטים שהם אנשי ימין. על מנת למנוע סיבוב חמישי אנשים צריכים לרדת מהעצים שהיו עליהם ולחפש את הדרך לשתף פעולה. צו השעה זה להקים קואליציה סביב נתניהו שהוא היחידי המועמד לראשות הממשלה מטעם הימין ולרוץ קדימה".

אולי הצלחתם מדי עם התמיכה בציונות הדתית עם 7 מנדטים ואתם עם 30?

"אני סמוך ובטוח שבציונות הדתית יש הכרת הטוב. הם יודעים שבלי תמיכה ופרגון של נתניהו והליכוד הם לא היו מגיעים להישגים כאלה.. אנחנו מראש ידענו שאפשר לסמוך עליהם ואפשר יהיה לבנות קואליציה שהמכנה המשותף שלנו מאוד רחב ומהיכרותי עם הנפשות הפועלות תהיה הכרת הטוב".

לשאלה האם בליכוד יצליחו לשכנע את בנט וסער להגיע ולהקים ממשלה יחד, השיב: "אני חושב שבשורה התחתונה אם הם נאמנים למה שאמר הבוחר, לעם ישראל, לארץ ישראל ולתורת ישראל - הם צריכים לבוא ולהתייצב ולמצוא את הדרך לקואליציה. זה צו השעה והמציאות לא יכולה לחכות לבחירות חמישיות".