בשיתוף מכבי שירותי בריאות: נחנך בית מרקחת הראשון בהר חברון

על רקע ההתרחבות של קופת החולים מכבי ביישובי הר חברון, נפתח בימים האחרונים בית מרקחת חדש בצומת מיתרים

חדשות כיפה חדשו כיפה 18/03/21 06:50 ה בניסן התשפא

בשיתוף מכבי שירותי בריאות: נחנך בית מרקחת הראשון בהר חברון
חנוכת בית המרקחת , צילום: יחצ

על רקע תנופת הפיתוח וההתרחבות של מכבי באזור יישובי הר חברון ובשיתוף מכבי, נפתח בימים האחרונים בית מרקחת חדש סמוך למרכז הרפואי הגדול של מכבי שנחנך לא מכבר במבנה גדול ומרווח במתחם המועצה בצומת מיתרים. בית המרקחת החדש הינו בית המרקחת הראשון בכל מרחב יישובי הר חברון, המונים 18 יישובים, ומסייע רבות לתושבים שאינם נאלצים להיטלטל למרחקים.

המרכז הרפואי מיתרים כולל מגוון שירותים רפואיים מתקדמים, בהם רפואת נשים, משפחה וילדים הניתנים על ידי רופאים מומחים, לצד שירותי רפואה מתקדמת כטיפת חלב, פיזיותרפיה, דיאטנית, אחיות, מעבדה, משרד ועוד. בנוסף, על מנת לענות על צרכי התושבים ולספק להם את מערך הבריאות הטוב ביותר סמוך לביתם, ניתנים במרכז הרפואי מעת לעת שירותים נדרשים כגון כירורגית שד, ניידת ממוגרפיה ושירותים רבים נוספים. השירותים ניתנים בכל ימות השבוע, כולל בימי שישי, ומקלים באופן משמעותי על חברי מכבי באזור.

המרכז הרפואי הגדול של מכבי בצומת מיתרים נפתח כבר לפני מספר חודשים, אך הוא טרם נערכה לו השקה רשמית לנוכח מגבלות הקורונה. המרכז הרפואי של מכבי בצומת מיתרים הוא הגדול באזור, ומוביל את מהפכת הבריאות בהר חברון. לצד זאת למכבי הסכמי שירות רבים עם נותני שירותים באזור בתחומים של התפתחות הילד, חוות רכיבה טיפולית ועוד. התרחבות פעילות מכבי באזור באה לידי ביטוי גם בנתוני המעבר האחרון של הביטוח הלאומי, כאשר מאות מתושבי האזור הצטרפו למכבי וזוכים ליהנות מכלול השירותים המתקדם.

עם פתיחת בית המרקחת החדש בירך ראש המועצה, יוחאי דמרי את מכבי ובעלי בית המרקחת על היוזמה וציין כי "הר חברון מתפתחת, בפיתוח מואץ, כאשר גם מספר התושבים הכפיל את עצמו בשנים האחרונות. בית המרקחת החדש הוא בשורה של ממש עבור תושבי האזור, ואני סמוך ובטוח שהם יקבלו את מרב השירותים כאן סמוך לבית".