גנץ תוקף את נתניהו: "הזבל הזה" | צפו

שר הביטחון מספק עוד אמירה שנויה במחלוקת. "משרד הביטחון מתנהג בממלכתיות יתרה. אם לא הייתי במשרד הביטחון גם לשם הזבל הזה היה מגיע", אמר והתנצל. על מצב מפלגתו בסקרים: "זה יותר מ-4 מנדטים וממשיך להתקדם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/03/21 09:28 ג בניסן התשפא

גנץ תוקף את נתניהו: "הזבל הזה" | צפו
צילום: Israel Sellem

ראש הממשלה החליפי ויו"ר כחול לבן, בני גנץ, מספק מדי פעם אמירות לא מוצלחות, אך נדמה שהבוקר (ג') הצליח שר הביטחון להתעלות על עצמו ולהוציא מפיו מילים לא ראויות בעליל. בראיון ל-103FM, דיבר גנץ  דיבר על מצב מפלגתו בסקרים ועל היכולת שלו להתמודד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

גנץ פתח והתייחס למשבר היחסים עם ירדן. "נתניהו לקח החלטה אישית ודרמטית. הוא מתנהג בצורה בלתי אחראית ומסכן את יחסי ישראל ירדן. אני יכול לספר כמה אני נאבק ושומר על מערכת המשפט והמערכת המקצועית של משרד המשפטים זה נקרא לשמור על המדינה", אמר גנץ. 

"אני נמצא בתוך משרד הביטחון שמתנהל בממלכתיות יתרה, ואם לא הייתי במשרד הביטחון גם לשם הזבל הזה יכול היה להגיע. ואני אומר לך שאלה דברים מאוד מאוד חמורים", אמר גנץ בלהט. בהמשך הריאיון התנצל על הדברים שאמר. "אני חוזר בי מהמילה הזאת. אבל זו התנהלות לא אחראית בה פונה ראש ממשלה בלי להתייעץ עם אף אחד".

כל הבחירות בעוד שבוע ומצב המפלגה בסקרים, אמר: "אני מציל את ישראל מהמזימות של נתניהו. זה יותר מ-4 מנדטים וממשיך להתקדם, יש לנו מלא סקרים שאנחנו רואים את זה, בסקרי העומק שלנו אנחנו 5 יציבים כלפי מעלה".

"כשאני הייתי המפלגה המובילה בגוש המרכז שמאל דאגתי שהמפלגות תתחברנה, דאגנו שמרצ והעבודה יתחברו לפני הבחירות בקמפיין 3 על מנת שלא יאבדו קולות לגוש. לא פעלתי נגד מפלגות אחרות בגוש". גנץ טען כי לפיד עושה הפוך ופועל נגד המפלגות בגוש. "מה שנתניהו לא עושה. אני לא שמח לראות את המצב. את זה שבליכוד יש אחדות גושית, שסמוטריץ' מודיע הבוקר שצריך לבטל את המשפט של נתניהו, זו התוכנית של נתניהו בדיוק ועל זה אני נלחם".