בליכוד יגישו תלונה נגד סרטון ה"בוגדים" סער ובנט

קמפיין הליכוד הודיע כי יגיש תלונה במשטרת ישראל בדרישה לחקור סרטון ה"בוגדים" שהופץ בצורה אנונימית ומציג את סער ובנט ומצביעיהם כמי שתקעו סכין בגבו של נתניהו. מרב מיכאלי הגיבה: "הסרטון מקומם אותי באופן אישי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/03/21 22:31 ב בניסן התשפא

בליכוד יגישו תלונה נגד סרטון ה"בוגדים" סער ובנט
סער ובנט. הוצגו כבוגדים, צילום: פלאש 90

קמפיין תנועת הליכוד הודיע הערב (ב') כי יגיש תלונה במשטרת ישראל בדרישה לחקור מי בישל והפיץ סרטון שקרי ומסית על ח"כ נפתלי בנט וגדעון סער, בניסיון לפגוע בליכוד. 

"פוליטיקאים קטנים כמו בנט וסער בגדו במחנה הימין ותקעו סכין בגב של נתניהו. הם מוכנים להעביר את קולות הימין ללפיד ולהעלות את השמאל לשלטון. העיקר רק לא ביבי". עוד נאמר: "אלפי מצביעי ימין הולכים לבגוד יחד  איתם, חייבים לעצור את הבוגדים", נאמר בסרטון.

https://twitter.com/aviv_yashar/status/1371409311981789184?s=20

יועצו של נתניהו, טופז לוק, האשים את גדעון סער בהפקת הסרטון. "לא תתפלאו אם תשמעו שהסרטון (הגועלי) נגד הליכוד, שהוצג כסרטון של הליכוד, יצא ממטה גדעון סער. כשהם מגיעים לתרגילים הכי מכוערים בספר אני מבין שגם הסקרים הפנימיים שלהם מראים שהם על הקרשים".

גדעון סער, יו"ר תקווה חדשה, הגיב לסרטון, ובכאן חדשות רמז כי בליכוד אחראים לדבר: "הסרטון הזה על גבול הפלילי, אם לא מעבר. אני לא יודע מי אחראי לו, אבל הקריאה הזו נשמעה כלפיי מאז הפריימריז בליכוד ב-2019. זה מגיע ממקום מסוים מאוד. ראשי רשויות וחברי מרכז הליכוד שתומכים בי מאוימים כל הזמן ומפחדים מהתנכלויות".

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי האשימה את נתניהו: "הסרטון שמופץ ברשת ומכנה את יריביו הפוליטיים של נתניהו 'בוגדים', מקומם אותי באופן אישי. נתניהו שתק כשקראו לרבין בוגד וזה נגמר ברצח. נתניהו יודע שההסתה עלולה להיגמר ברצח, ולמרות זאת הוא שותק. הוא שתק אז והוא שותק כעת. נתניהו מסוכן לשלומה של ישראל".