דרעי על פרשת משי זהב: טוב שפרס ישראל ירד מהפרק

יו"ר ש"ס אמר לבנט וסער להצטרף לנתניהו: הם מהמחנה הלאומי, ואיתם ביחד יש לנו רוב. אם כל אחד היה יודע את מקומו - הייתה ממשלה. והתייחס לפירוק ממשלת נתניהו וגנץ: "לצערי החתן והכלה לא הסתדרו ביניהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/21 10:14 ב בניסן התשפא

דרעי על פרשת משי זהב: טוב שפרס ישראל ירד מהפרק
דרעי, צילום: פלאש 90

8 ימים לבחירות: יו"ר ש"ס אריה דרעי התראיין הבוקר (ב') לכאן רשת ב' והסביר כי הוא מחויב לשבת בממשלת עם נתניהו "אני שייך למחנה הלאומי ושאני רואה שרוב רובו של המחנה שאני משתייך אליו תומך בנתניהו, כולם רוצים אותו, איך אני אוכל ללכת עם מישהו אחר שמביא כמה מנדטים, בקואליציה שרחוקה מאוד ממני?". וקרא לבנט וסער להצטרף לנתניהו: "סער ובנט מהמחנה הלאומי, ואיתם ביחד יש לנו רוב. אם כל אחד היה יודע את מקומו - הייתה ממשלה".

דרעי התייחס גם לממשלת נתניהו וגנץ שהתפרקה: "לצערי החתן והכלה לא הסתדרו ביניהם, אי אפשר היה בשלב הראשון של הקורונה להעביר תקציב דו שנתי. בסוף זה עניין של אמון הדדי". 

בנוסף התייחס לפתיחת החקירה על יו"ר זק"א, יהודה משי זהב: "מדובר בכאב לב גדול, מקווה שהחקירה תגיע אל האמת. לא הגיעו אליי שמועות על החשדות המיוחסים למשי זהב. אני לא בקשר אישי כל כך. טוב שירד מעל הפרק פרס ישראל וכל התפקידים הציבוריים" והבהיר כי "שנה אחר שנה לא מצליחים למצוא מישהו מוכשר מעדות המזרח לזכות בפרס ישראל".