מרגש | בנות האופלנה אירגנו חתונה לזוג גרים

תלמידות אולפנת בני עקיבא חשן שילה ארגנו חתונה לזוג גרים כאשר הכלה בגלל אילוצי הקורונה נחתה רק לפני חודש בארץ. החתונה במדרשת שבות רחל בשמחה רבה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/21 10:27 כח באדר התשפא

מרגש | בנות האופלנה אירגנו חתונה לזוג גרים
חתונה לגרים, צילום: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

תלמידות אולפנת בני עקיבא חשן שילה ארגנו חתונה לזוג גרים כאשר הכלה בגלל אילוצי הקורונה נחתה רק לפני חודש בארץ. הערב התקיימה החתונה במדרשת שבות רחל בשמחה רבה.

הגיור וההכנות לחופה התחילו מרחוק ומעבר לים אבל היום בזכות תלמידות אולפנת בני עקיבא חשן שילה הייתה חתונה שמחה במיוחד. זוג הגרים הם רינה סינגסון ועובד להאנגדאל. הכלה רינה עד לפני חודש לא הייתה בארץ עקב מגבלות הקורונה ולכן היא והחתן הטרי לא התראו מעל שנה. את הליך הגיור סיימה רינה רק בימים האחרונים ואת רוב  ההכנות לחתונה ואת חלק מהליך הגיור היא ביצעה מחו"ל. הזוג הוא מבני המנשה ורק הקשר החזק שהרגישו ליהדות הביא אותם למסע המפרך לגיור עלייה וחתונה תחת תנאי הקורונה, כאשר עד הרגע האחרון לא הייתה ודאות האם החתונה אכן תתקיים במועד שנקבע. תלמידות האולפנה גייסו מעל 40 אלף ₪ ודאגו שגם מרחוק הכלה תהיה מרוצה ושמחה לקראת החתונה. התלמידות דאגו להכול מא' עד ת': רב מקדש, להקה, צלם, שמלה כמובן וכל מה שכלה וחתן צריכים החתונה התקיימה הערב עם כ200 מוזמנים שחלקם יושבים בתוך מדרשת שבות רחל וחלקם סמוך במרחב הפתוח הכול לפי נהלי הקורונה. את השמחה על פניהם של החתן והכלה אי אפשר היה לפספס. 

צילום: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

ראש האולפנה נעמה לוטווק סיכמה את האירוע- "אני גאה בתלמידות שלנו שהרימו את פרויקט החתונה הזה. לשמח זוג שנכנס ברית הנישואין ולעם ישראל זאת מצווה גדולה יותר. משבר הקורונה רק הגביר את הרצון של התלמידות שלנו לתת מעצמות. מזל טוב גדול לרינה ועובד היקרים".

https://youtu.be/YQiuAiXTXmY