אתגר השומרון למתחסני הקורונה

ראש מועצת שומרון יוסי דגן פרסם פוסט שזכה לאלפי שיתופים ותגובות בדף הפייסבוק שלו עם אתגר חדש: מתחסנים, משתפים ויכולים לזכות בפרסים שווהים ליישוב המחוסן ביותר ולמתחסנים עצמם

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/21 18:16 כז באדר התשפא

אתגר השומרון למתחסני הקורונה
יוסי דגן מאתגר את תושבי השומרון, צילום: רועי חדי

במועצה האזורית שומרון לוקחים קדימה את כל עניין החיסונים, אחרי שבשבוע האחרון הקימו מתחם מיוחד לחיסון אלפי פלסטינים המתגוררים בשומרון יוצאת כעת המועצה במיזם מיוחד שכותרתו בואו להתחסן, ישתלם לכם גם בריאותית וגם תהנו מאטרקציות והטבות. 

בפוסט שהפך לויראלי בעמוד הפייסבוק של ראש המועצה יוסי דגן פורסם כי הישובים המובילים במתחסנים יתומרצו בפרסים בשווי עשרות אלפי שקלים, ובנוסף תתקיים הגרלה שהמשתתפים בה הם תושבים שהתחסנו ומתחסנים בשבוע הקרוב.

בפרס הראשון אומרים במועצה יזכה היישוב שיציג את מספר המתחסנים הגבוה ביותר ביחס לכמות התושבים, הסכום יעמוד על סך של 12,000 שקל שישמש את תושבי היישוב בקיץ, היישוב השני יזכה בחבילת אבזור לחדר הנוער בשווי של 7,000 שקל ואילו היישוב השלישי יהנה מ-3,000 שקל לפעילות גיל הזהב ביישוב. 

בנוסף הבטיח ראש המועצה יוסי דגן כי זוגות שיציגו תעודת מתחסן וישתפו את הפוסט של ההגרלה בפייסבוק יכנסו להגרלה ויוכלו לזכות בחבילת שי מפנקת בשווי של 3500 שח הכוללת 2 לילות אירוח בצימר מדהים בשומרון, כולל ארוחות בוקר וערב זוגיות וכרטיסים להופעה בטוינס בר ביקיר. בנוסף יזכה הזוג במארז יין בשווי של 700 שקלים. עד כה  זכה הפוסט לויראליות עם 1,500 לייקים ולמעלה מ-1,500 שיתופים ו-2,500 תגובות. 

ראש המועצה יוסי דגן אמר כי החיסונים הוכיחו מעל לכל ספק כי הם מצילים חיים ומורידים את ההדבקה. "המטרה הראשונה שלנו היא להציל חיים ועכשיו יש לתושבים שהתחסנו או לאלו שמתכוונים להתחסן הזדמנות גם לשמור על החיים שלהם ושל השכנים והמשפחה שלהם וגם לזכות בהטבות מפנקות תוצרת השומרון. בכח הערבות הקהילתית של ישובי השומרון חולי ומבודדי השומרון נעטפו עד היום, וכעת אנו עוברים שלב כדי לנצח את המגיפה, אנחנו קוראים לכולם, לכו להתחסן"