מסע מפלגת הציונות הדתית בישיבות הסתיים בהצלחה

הרב דרוקמן חתם יחד עם ח"כ סמוטריץ' את מסע הרבנים למען הציונות הדתית במפגש מרגש עם תלמידיו בישיבת אור עציון: "אם כוחה של מפלגת הציונות הדתית יגדל, יעשו הרבה דברים טובים לעם ישראל- יש שבועיים לעשות זאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/21 10:25 כו באדר התשפא

מסע מפלגת הציונות הדתית בישיבות הסתיים בהצלחה
הרב דרוקמן וח"כ סמוטריץ', צילום: דוברות הציונות הדתית

במפלגת הציונות הדתית מסכמים הבוקר (ד') בהצלחה את מסע הישיבות שאליו נרתמו הרב חיים דרוקמן והרב יהושע שפירא. יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', יחד עם שני הרבנים, קיימו בשלושת הימים האחרונים את מסע הרבנים בישיבות והמדרשות ברחבי הארץ במטרה לרתום את ראשי הישיבות, הר"מים והתלמידים לפעול למען הגדלת כוחה של מפלגת הציונות הדתית.

סמוטריץ' עשה קמפיין בישיבות ההסדר - צה"ל נזף באיגוד

המסע החל ביום ראשון בחברון עיר האבות בישיבת שבי חברון ובמדרשת שירת חברון ונמשך בישיבת כרם ביבנה, ברוכין ושעלבים. אתמול המסע התמקד בצפון הארץ כאשר סמוטריץ' והרב דרוקמן הגיעו לישיבות בעכו, מעלות, צפת, בית שאן, מגדל העמק וישיבת הגולן. היום האחרון במסע התמקד בשומרון, בירושלים ובמרכז עם הגעתם של סמוטריץ' והרב דרוקמן לישיבת קרני שומרון, איתמר, אלון מורה, מעלה אדומים, ישיבת הכותל, בת ים, יפו, רמת גן ובסיום הגיעו להיכל ישיבת אור עציון שם התקבלו בשירה וריקודים ע״י התלמידים שהתרגשו לפגוש את רבם לאחר שנה בה לא הגיע להיכל הישיבה בשל מגפת הקורונה.

צילום: דוברות הציונות הדתית


במהלך המסע שהתקיים מיום ראשון ועד שלישי, הגיעו סמוטריץ' והרבנים לעשרות ישיבות מצפון הארץ ועד דרומה והתקבלו בשירים וריקודים בכל מקום שאליו הגיעו. המסע המוצלח והתמיכה הרחבה בה התקבלו יכולים לעודד את אנשי הציונות הדתית לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד שבועיים עם חיזוק משמעותי של התלמידים שיוצאים לחופשת בין הזמנים ויוכלו לסייע במשימה להגדיל את כוחה של המפלגה.

זקן רבני הציונות הדתית וראש מוסדות ישיבות ואולפנות בני עקיבא, הרב דרוקמן, דאג לעורר את התלמידים בכל ישיבה אליה הגיע: "ציונים דתיים יש בהרבה רשימות אבל רשימה של ציונות דתית יש אחת. לכן אנחנו ממש מצווים לתת את כוחנו לרשימת הציונות הדתית ולהבטיח שהדגל הזה, דגל הציונות הדתית יהיה מורם. בצלאל סמוטריץ' הוכיח את עצמו, בן תורה מובהק. כל ישותו ועבודתו בכנסת הייתה לשם שמיים מתוך מסירות בלתי רגילה, בכישרון רב ואנחנו רוצים שתהיה לו השפעה גדולה בכנסת ובממשלה. לכן אנחנו חייבים לעשות את הכול למען זה".

הרב יהושע שפירא, ראש ישיבת רמת גן התריע מפני שאננות: "אם השמאל יתעורר נהיה בסכנה, מאידך אם אנחנו נתעורר נוכל להגיע לעוד מנדט ואולי עוד שניים".

צילום: דוברות הציונות הדתית


יו"ר הציונות הדתית, סיכם את המסע המוצלח: "אלפים רבים של תלמידים ראו בעיניים את מסירות הנפש של מורנו ורבנו הרב דרוקמן שבגילו המופלג ועל אף הקושי הפיזי האדיר הכרוך בכך עזב את כל עיסוקיו הרבים רק בכדי להגיד ש'עת לעשות לה'". 

"זכות גדולה לחרוש את הארץ עם הרב דרוקמן ועם הרב יהושע שפירא לפגוש פנים אל פנים את עולם התורה האדיר של הציונות הדתית בעיר ובכפר. עם סיום המסע אנחנו יוצאים 'עובר לעשייתן' לפעול ולגייס תומכים רבים ולהביא לנצחון הימין והציונות הדתית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן