סקר מנדטים: ימינה מעל תקווה חדשה

סקר חדש מגלה כי ימינה ונפתלי בנט עוברים במצבת המנדטים את תקווה חדשה וגדעון סער. מרצ והציונות הדתית לא מצליחות לעלות מעל 4 מנדטים וקרובות מאוד לאחוז החסימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/21 22:29 כד באדר התשפא

סקר מנדטים: ימינה מעל תקווה חדשה
צילום: David Cohen/Flash90

בנט עובר את סער. סקר מנדטים של רדיו 103 ומכון פאנלס פוליטיקס שהתפרסם הערב (ב') מלמד כי לגוש הימין אין אפשרות להרכיב ממשלה, ומנגד לגוש מתנגדי נתניהו ישנה אפשרות להקים ממשלה בת 62 חברים, אם רק יסכימו חברי הגוש, להכניס את הרשימה המשותפת לממשלה. 

הסקר מלמד, כי לו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד בראשות בנימין נתניהו היתה מסתפקת ב-28 מנדטים, יש עתיד של יאיר לפיד היתה מצמצמת מעט את הפער וזוכה ל-20 מושבים בכנסת הבאה. ימינה בראשות נפתלי בנט מקבלת בסקר 12 מנדטים ובכך עוברת את גדעון סער ותקווה חדשה שממשיכה את המגמה הלא טובה שלה, ומקבלת 11 מנדטים בלבד. זה סקר שני השבוע בו ימינה היא המפלגה השלישית בגודלה.

למרות שרע"מ אינה עוברת את אחוז החסימה, הרשימה המשותפת היתה מקבלת 8 מנדטים אם הבחירות היו נערכות היום. ישראל ביתנו עם 8, כמו ש"ס שגם היא עם 8. יהדות התורה יורדת ל-6 מנדטים, העבודה גם היא עם 6. כחול לבן ובני גנץ שומרים על המגמה שלהם ומקבלים 5 מנדטים. הציונות הדתית לא מצליחה להתרומם, וכמו מרצ, נמצאת בסכנה שלא לעבור את אחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד.

סקר מנדטים רדיו 103 ומכון פאנלס פוליטיקס :
הליכוד - 28
יש עתיד - 20
ימינה - 12
תקווה חדשה - 11
הרשימה המשותפת - 8
ש"ס - 8
ישראל ביתנו - 8
יהדות התורה - 6
העבודה - 6
כחול לבן - 5
הציונות הדתית - 4
מרצ - 4


(איילת שקד באולפן כיפה)