הרב דרוקמן: "יש הרבה דתיים לאומיים, מפלגת ציונות דתית יש אחת"

במסגרת מסע הרבנים הגדול בישיבות הציונות הדתית, אמר הרב דרוקמן: "מצווים לתת את כוחנו ולהבטיח שדגל הציונות הדתית יהיה מורם". סמוטריץ': "עולם התורה, עולם החינוך הגדול בעזרת ה' יתגייס להצלחת הציונות הדתית בבחירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/21 13:45 כג באדר התשפא

הרב דרוקמן: "יש הרבה דתיים לאומיים, מפלגת ציונות דתית יש אחת"
הרב דרוקמן, צילום: הצינות הדתית

לקראת הישורת האחרונה, 16 יום לפני הבחירות, פתח הבוקר (א') זקן רבני הציונות הדתית וראש מוסדות ישיבות ואולפנות בני עקיבא, הרב חיים דרוקמן, יחד עם יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', את מסע הרבנים הגדול בישיבות הציונות הדתית.

מאות תלמידי ישיבת שבי חברון קיבלו את הרב בהתרגשות רבה, בשירה ובריקודים, לאחר שהשניים החלו את המסע בישיבה בעיר האבות. משם המשיכו הרב דרוקמן וח"כ סמוטריץ' למדרשת שירת חברון בקרית ארבע ונפגשו עם עשרות מבנות המדרשה.

במסגרת המסע במוסדות הציונות הדתית יבקר סמוטריץ' במספר רב של  של מקומות, ויחד עם בכירי הרבנים של הציונות הדתית ייפגש עם אלפי תלמידים ברחבי הארץ רגע לפני יציאתם לחופשת "בין הזמנים", במהלכה יתקיימו הבחירות הגורליות לציונות הדתית ולימין כולו.

הרב דרוקמן שוחח עם התלמידים בישיבת שבי חברון ואמר "צריך לדאוג שמדינת ישראל תהיה יהודית. בידינו להכריע שמדינת ישראל תתנהל כמדינה יהודית. הציונות הדתית היא הנשמה של המדינה. היא מביאה את את זה לידי ביטוי בכל תחומי החיים והכל ברוח התורה. זוהי דרכה של רשימת הציונות הדתית. ברוך ה' יש כיום הרבה ציונים דתיים בהרבה רשימות אבל אנחנו מדברים לא ציונים דתיים שפועלים כפי שפועלים באופן אישי אלא על רשימה של ציונות דתית ולכן אנחנו ממש מצווים לתת את כוחנו לרשימת הציונות הדתית ולהבטיח שהדגל הזה, דגל הציונות הדתית יהיה מורם". 

סמוטריץ' אמר במהלך הביקור בישיבת שבי חברון: "פה בבתי המדרש האלה בעולם התורה הגדול, בלב הפועם של הציונות הדתית הכול מתחיל ולכאן הכול מתכנס. עולם התורה, עולם החינוך הגדול בעזרת ה' יתגייס ויתן את אותותיו להצלחת הציונות הדתית בבחירות הקרובות ולהקמת ממשלה ימנית שתעשה המון טוב לעם ישראל, בארץ ישראל ועל פי תורת ישראל".

צילום: הציונות הדתית