ישראל קטורזה נגד המסיבות בפורים: "פחדנים ואגואיסטים"

מפורסמים רבים יוצאים נגד המסיבות המחתרתיות המתוכננות בפורים, וקוראים לציבור להישמע להנחיות ולהישאר בבית: "אם מסיבה בפורים עלולה להוביל לזה שאמא שלי שוב תהיה לבד בפסח, מבחינתי אין אפילו דילמה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 24/02/21 16:13 יב באדר התשפא

ישראל קטורזה נגד המסיבות בפורים: "פחדנים ואגואיסטים"
צילום: David Cohen/Flash90

הממשלה החליטה אמש (ג') על הטלת עוצר לילי במהלך חג הפורים כדי למנוע מסיבות והתקהלויות של חוגגים. מפורסמים רבים קראו לציבור להימנע מהתקהלויות ומסיבות, כאשר הבולט שבם הוא הבדרן והסטנדאפיסט ישראל קטורזה שתקף היום (ד') בדף הפייסבוק שלו את אלה שמתכוונים לחגוג בפורים.

"פחדנים ואגואיסטים כל אלו שחושבים לחגוג מסיבות פורים במחבוא", תקף קטורזה, "תתביישו. החברים שלכם שסוף סוף התחילו שוב לעבוד ולנסות להשתקם, ואפילו טיפה לחייך יסגרו שוב בגללכם", הוסיף הסטנדאפיסט שמשמש בחודשים האחרונים כפרזנטור של משרד הבריאות לענייני הקורונה. קטורזה הוסיף ואמר כי "כל מי שיוצא היום לחגוג במסיבות המוניות שזה יהיה על מצפונו. חג שמח לכולם".

לבדרן המוביל הצטרפה הכתבת והמגישה של חדשות 12, עמליה דואק שחשפה כי היא מתכוונת להישאר בבית ולא להשתתף במסיבות, וקראה לציבור לנהוג כך: "הכי הייתי רוצה לחגוג בפורים ולהתפרק אחרי שנה מטורפת, אבל הפעם אני אשאר בבית".

"מעייף לשמוע אנשים מתלוננים שהקורונה גמרה את החיים, ואז לגלות שהם הולכים למסיבות מחתרתיות. זה בדיוק מה שישאיר אותנו בלופ הבלתי נגמר של עוד ועוד גלי תחלואה", אמרה דואק וסיכמה: "האמת, אם מסיבה בפורים עלולה להוביל לזה שאמא שלי שוב תהיה לבד בפסח, מבחינתי אין אפילו דילמה".
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן