ליברמן מציע לגנץ: חזור למושב שלך ותהפוך לחקלאי צנוע

יו"ר ישראל בתינו יוצא בחריפות נגד גנץ: "הניסיון לרוץ למרות הכל. אני לא מבין איך בן אדם לא מגיע לאותה מסקנה. הוא באמת מפריע." וגם תוקף את רה"מ על הטיפול באיראן: "נתניהו אשם שאנחנו הידרדרנו לנושא הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/21 09:20 יא באדר התשפא

ליברמן מציע לגנץ: חזור למושב שלך ותהפוך לחקלאי צנוע
ליברמן תוקף, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר ישראל בתינו, ח"כ אביגדור ליברמן התראיין הבוקר (ג') לכאן חדשות וירה לכל הכיוונים. בתחילה תקף את נתניהו על העיסוק במשפטו: "גם נתניהו צריך להפסיק להגיד אכלו לי שתו לי. הוא ממשיך לילל. הוא מפזר בוץ לכל כיוון. כל הזמן לילל אכלו לי שתו לי פשוט לא מכובד." בנוסף התייחס לטיפול של נתניהו בסוגיית הגרעין האיראני: "נתניהו קודם כל אשם שאנחנו הידרדרנו לנושא הזה. לפי דו"ח אמ"ן האיראנים מעולם לא היו כל כך קרובים לנשק גרעיני כמו היום, זו השורה התחתונה. כל הסיפורים וההצהרות שלו זה אין שום קשר למציאות."

ליברמן בהמשך דבריו קרא ליו"ר כחול לבן, בני גנץ לפרוש מהמרוץ הפוליטי: "אני חושב שלו היה אדם אמיתי, אמיץ היה מקבל החלטה אחת נכונה חוזר למושב שלו והיה הופך לחקלאי צנוע."

ליברמן התייחס גם ליכולת של גנץ לקבל החלטות במשרד הביטחון: "אני חושב שכל הניסיון שלו לאחוז בקרנות המזבח. גם בתיק שלו במשרד הביטחון שהוא מנוטרל מקבלת כל ההחלטות וכל מרכז הכובד עבר למעוצה לביטחון לאומי וגם הניסון לרוץ למרות הכול. אני לא מבין איך בן אדם לא מגיע לאותה מסקנה. הוא באמת מפריע לאותו מהלך להביא שלטון אחר להקים קואליציה אחרת". 

בדבריו התייחס ליברמן לתפקיד שמעניין אותו לאחר החירות, שר אוצר ואמר: "אנחנו חייבים להתמקד בכלכלה. 80 אלף עסקים שפשטו רגל. גירעון. מדינה יחידה בעולם בלי תקציב 2020 ."


 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן