בעוד שבועיים: יחזרו החתונות אך ללא ילדים

לקראת הפתיחה השנייה של המשק, במסגרת התו הירוק יפתחו אולמות האירועים, מסעדות, כינוסים ואטרקציות, למחוסנים בלבד. פירוש הדבר שכל מי שמתחת לגיל 16 לא יוכל לקחת חלק מכל אלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/21 21:01 י באדר התשפא

בעוד שבועיים: יחזרו החתונות אך ללא ילדים
חוזרים להתחתן באולם אירועים, צילום: shutterstock

אמש (א') נפתח המשק בפעם הראשונה מאז הסגר האחרון במסגרת התו הירוק (למחוסנים ומחלימים) והתו הסגול. השלב הבא בפתיחה יחל בעוד שבועיים, בתאריך ה7 במרץ, החל מיום זה תתאפשר פתיחה לקהל גדול יותר. כמו כן ייפתחו מסעדות גדולות, אולמות אירועים גדולים, כנסים ואטרקציות.

הפתיחה הנוספת היא במסגרת התו הירוק, זאת אומרת שרק אנשים שהתחסנו והחלימו יכולים להנות מהפתיחה, משתמע מכך שאולמות האירועים ייפתחו ללא ילדים מתחת לגיל 16, כזכור, החיסון ניתן רק לאנשים מעל גיל 16. טרם ידוע כיצד יראה סופו המגובש של המתווה אך לפי הידוע מהמתווה שפורסם המסעדות ייפתחו למבוגרים בלבד ולחתונות, הורים שירצו לצאת לאירועים יאלצו למצוא פתרון לילדיהם.

למתווה זה עלול להיות גם מחיר כלכלי, מאחר ואולמות האירועים ומסעדות הם מקומות שהולכים אליהם במסגרת משפחתית, מניעה של כניסת ילדים עלולה להדיר את בואם של המשפחות למקומות הללו. אם לא ימצא פתרון עבור הילדים שטרם קיימת להם אפילו אפשרות להתחסן, נוכחות של בעלי משפחות באולמות ומסעדות תהיה נמוכה ובכך הפוטנציאל הכלכלי לא ימומש גם בקרב הורים מחוסנים.