סקר מנדטים: תקווה חדשה וישראל ביתנו מתחזקות, כחול לבן נעלמת

סקר חדש מגלה כי מפלגות הליכוד ויש עתיד מקבלות מספר מנדטים דומה למספרים שקיבלו בסקרים האחרונים. לעומת זאת, סער עם 15 מנדטים וליברמן עם 8 - רושמים עליה. כחול לבן שוב לא נוגעת באחוז החסימה, ונשאלת השאלה: גנץ יפרוש?

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/21 21:34 ו באדר התשפא

סקר מנדטים: תקווה חדשה וישראל ביתנו מתחזקות, כחול לבן נעלמת
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

סקר מנדטים חדש שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס עבור עיתון מעריב, ומפורסם הערב (ה'), מגלה כי לו הבחירות לכנסת ה-24 היו נערכות היום, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו היתה זוכה ל-28 מנדטים, מספר דומה לזה מהסקרים האחרונים. גוש נתניהו הכולל בתוכו את ימינה מקבל 60 מנדטים.

המפלגה השניה בגודלה היא יש עתיד של יאיר לפיד, וגם היא שומרת על כוחה מהסקרים האחרונים, ומקבלת 18 מושבים בכנסת. מי שרושמת עליה היא מפלגתו של גדעון סער, תקווה חדשה, והיא מקבלת 15 מנדטים. ימינה בראשות נפתלי בנט עולה במקצת, אך עדיין מדשדשת עם 12 מנדטים.

הרשימה המשותפת מקבלת בסקר הערב 9 מנדטים. ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן מתחזקת בסקר הנוכחי ומקבלת 8 מנדטים. גם ש"ס עם 8 מנדטים ויהדות התורה עם 7 כאלה. העבודה נחלשת מעט ומקבלת 5 מנדטים, כמו מרצ שזוכה גם היא ל-5 מושבים. הציונות הדתית ממשיכה את המגמה החיובית ומקבלת 5 מנדטים.

מפלגת כחול לבן רואה את אחוז החסימה מלמטה, ואם הבחירות היו נערכות היום בני גנץ היה הולך הביתה. זה אינו הסקר האחרון שגנץ אינו עובר את אחוז החסימה, ונשאלת השאלה האם הוא יפרוש או ימשיך עד הסוף.   

סקר מנדטים- עיתון מעריב ומכון פאנלס פוליטיקס:
הליכוד - 28
יש עתיד - 18
תקווה חדשה - 15
ימינה - 12
הרשימה המשותפת - 9
ש"ס - 8
ישראל ביתנו - 8
יהדות התורה - 7
העבודה - 5
הציונות הדתית - 5
מרצ - 5

מתחת לאחוז החסימה:
כחול לבן - 2.5%
רע"מ - 2.1%
הכלכלית (זליכה) - 1.9%
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן