חדשות טובות: שיפור ניכר במצבן של שתי היולדות שחלו בקורונה והיו במצב קשה

שתי היולדות אושפזו במצב קשה מאוד לפני יותר משבוע ובימים האחרונים חל שיפור במצבן: אחת תשוחרר בקרוב לביתה והשניה בהכרה ומתקשרת עם הצוות במחלקה. הריונית נוספת שאושפזה במצב בינוני, שוחררה לביתה כבר בסוף השבוע

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 14/02/21 13:49 ב באדר התשפא

חדשות טובות: שיפור ניכר במצבן של שתי היולדות שחלו בקורונה והיו במצב קשה
צילום: הלל יפה

בשורות טובות התקבלו היום (א') מבית החולים הלל יפה. שיפור ניכר במצבן של שתי היולדות שחלו בקורונה והיו במצב קשה - האחת תשוחרר לביתה בקרוב, השנייה בהכרה ומתקשרת עם הצוות במחלקה.

המלצת משרד הבריאות לנשים הרות: לא להתחסן בשליש הראשון

שתי היולדות אושפזו במצב קשה מאוד לפני יותר משבוע, הן ילדו בניתוח קיסרי חירום, והתינוקות אושפזו במצב טוב בפגייה. במהלך השבוע חל שיפור במצבן. אחת מהן, גלית יעקובוב, בת 30 מפרדס חנה- כרכור, אף צפויה להשתחרר לביתה בקרוב. מצבה של היולדת השנייה מוגדר עדיין קשה, אך יציב. היא בהכרה ומתקשרת עם הצוות במחלקה. הריונית נוספת שאושפזה במצב בינוני, שוחררה לביתה כבר בסוף השבוע במצב טוב.

יעקובוב, שכעת כבר עומדת על רגליה, שוחחה היום עם ד"ר טטיאנה מיכאלוב, מנהלת המחלקה לזיהומיות א' והודתה לה על הטיפול המסור לו זכתה לאורך אשפוזה. "קיבלתי טיפול מסור מכולם אי שצוות במחלקה. הם עודדו אותי וחיזקו אותי כל העת. בית החולים והמחלקה עשתה מעל ומעבר כדי שאתאושש ואחזור הביתה. צוות הפגייה גם הוא טרח לתעד ולצלם לי את התינוקת שלי ולשלוח לי תמונות כל העת, כולל עדכון במצבה. מדהימים אחד, אחד. תודה גדולה לכולם".

ד"ר טטיאנה מיכאלוב, מנהלת המחלקה זיהומיות א': "אנחנו שמחים על שחרורה של יעקובוב ומאחלים לה שתשמח בצאצאית החדשה שנוספה למשפחה".

עוד מציינת ד"ר מיכאלוב כי העובדה שגיל המתאשפזים יורד אינו מסמן טובות, וקוראת לציבור להמשיך להתחסן, וכן להמשיך לשמור על כללי הריחוק החברתי בכדי שנוכל לחזור לשגרה.

נכון להיום, מאושפזים במרכז הרפואי הלל יפה במחלקות למאומתי קורונה 67 בני אדם, מתוכם 10 במצב קל, 17 במצב בינוני ו-38 במצב קשה מתוכם שלושה מונשמים ובמצב קריטי. עוד נציין כי למעלה מ-20% מהמאושפזים הינם בגילאי 50 ומטה.