עיריית ירושלים: נחדש את הלימודים בשלוש שכונות

לנוכח נתוני התחלואה, החליטה עיריית ירושלים לחדש את הלימודים בשלוש שכונות בלבד. גני הילדים ישובו לפעילות כבר מחר, וכיתות א'-ד' ישובו ללימודי ביום ראשון

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/02/21 18:41 כט בשבט התשפא

עיריית ירושלים: נחדש את הלימודים בשלוש שכונות
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עיריית ירושלים מעדכנת הערב (ה') כי החל ממחר, גני הילדים ישובו לפעילות בשלוש שכונות בעיר: בית הכרם, רמת מוצא ובית צפאפא. גני הילדים בשכונות המצוינות יפתחו מחר, ובתי הספר יפתחו ביום ראשון ה-14.2.21.

בעירייה ממשיכים בתאום מול כלל הגורמים הרלוונטיים על מנת לפתוח את הלימודים בשכונות נוספות, שבהן נתוני התחלואה דומים ועומדים בקריטריונים שקבע קבינט הקורונה לפתיחת הלימודים ובהתאם להנחיות הממשלה.

 ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר הערב: "אני מבין לליבם של ההורים ומרגיש את כאבם של הילדים היקרים. חינוך הדור הבא חשוב מהמעלה הראשונה ואני מבטיח באופן אישי לכל הורה ולכל ילד שאעשה את כל המאמצים הנדרשים על מנת לאפשר פתיחה באזורים נוספים. אני קורא לכל תושבי ירושלים לצאת ולהתחסן כל מרכזי החיסון בעיר פתוחים לכל תושב מגיל 16 ומעלה".

אריק קפלן, יו"ר ארגון ההורים ציין כי " אני שמח בשביל הילדים שחוזרים לספסל הלימודים , אך זה לא מספיק . אני מקווה שבהקדם יתר ילדי ירושלים ישובו גם למוסדות החינוך. אני קורא לממשלת ישראל לפעול ולעשות הכל על מנת להחזיר את החינוך לראש סדר העדיפויות הלאומי . החינוך הוא מעל הכל".

נזכיר כי אתמול פרסמה עיריית ירושלים הודעה בה נכתב כי הלימודים יחודשו כבר היום, יום חמישי, בשכונות הירוקות, הצהובות ובחלק מהכתומות, בהן אחוז המתחסנים מעל גיל 50 עומד על 70% ומעלה, בהתאם להחלטה שהתקבלה בממשלה

בשעות הערב החליטו בעירייה לחכות עם הפתיחה: "בעקבות אי הבהירות בין החלטת קבינט הקורונה אמש להנחיות שניתנו הבוקר על יד פיקוד העורף ואחר הצהריים על ידי משרד הבריאות בנושא השכונות הכתומות, מודיע ראש העיר ירושלים, משה ליאון, כי הלימודים בעיר, בכל השכונות, לא יפתחו מחר ועד לקבלת הנחיות ברורות ממשרד הבריאות וקבינט הקורונה לגבי השכונות הכתומות בעיר".