הלוויתה של אפרת ברנר, שנהרגה בתאונה ליד יצהר, תתקיים בצהריים בחרשה

אפרת ברנר בת ה-19, שנהרגה אמש בתאונת דרכים בצומת יצהר, תובא למנוחות ביישוב בו גדלה: "האבל הוא גדול, הצער על הבית המיוחד שהקימה עם בעלה ונגדע הוא עצום. ד' נתן ד' לקח יהי שם ד' מבורך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/21 09:19 כח בשבט התשפא

הלוויתה של אפרת ברנר, שנהרגה בתאונה ליד יצהר, תתקיים בצהריים בחרשה
אפרת ברנר ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

הלוויתה של אפרת ברנר ז"ל תחל בשעה 13:30 בחרשה ותצא לבית העלמין בדולב. אפרת נהרגה אמש (ג') בתאונת דרכים סמוך ליצהר שבשומרון.

אפרת ז"ל הייתה השנייה מבין 11 ילדיהם של הרב דוד ונעמי בן פנחס, ממייסדי היישוב חרשה. אפרת נשאה לפני חודשים ספורים ליוסף אלישיב ברנר והשניים בנו את ביתם ביישוב יצהר בו לומד אלישיב. 

אביה, הרב דוד, מלמד שנים רבות בישיבה הגבוהה בבת ים ואמה, נעמי, מנהלת את בית הספר 'אהבת ישראל' ביישוב נחליאל.

רבה של חרשה, הרב יאיר רמר, ספד לה: "נלקחה מאיתנו בת יקרה, שנולדה בישוב וזכינו שתשע עשרה שנים חיה בינינו. בת למשפחה יקרה ממקימי הישוב. בת שהובילה והשפיעה רבות על בנות הישוב ביראת השמים שלה ובמידותיה האציליות. כבת למשפחה של תורה וחינוך, גם היא חינכה באישיותה ובתפקידיה לתורה, לתפילה, לחסד, לצניעות ולכל המידות הטובות של אשה יהודייה. 
כילדה, כנערה, כאשה, זכינו שהיתה שותפה בבנין ישובנו, ישוב המתמסר לגאולת הארץ ולגאולת חיי הקודש בארץ. האבל הוא גדול, הצער על הבית המיוחד שהקימה עם בעלה ונגדע הוא עצום. ד' נתן ד' לקח יהי שם ד' מבורך".

מהיישוב חרשה נמסר: "אנו אבלים יחד עם משפחת בן פנחס היקרה בשעתם הקשה. אפרת, שנולדה בחרשה, בלטה בטוהר מידותיה ובצניעותה, הייתה קומונרית נערצת לבנות היישוב ותחסר מאוד לכולנו. ה' ישלח כוחות למשפחתה המיוחדת להתגבר על המשבר הנורא".