מרתיח: ועדת החריגים אישרה להפקת "הישרדות" לטוס מנתב"ג

בזמן שנתב"ג סגור כדי למנוע את התפשטות מוטציות הקורונה, השר אופיר אקוניס שעומד בראש ועדת החריגים אישר להפקת תכנית הריאליטי להמריא לפיליפינים כדי להתכונן לתחילת הצילומים. אחד התנאים שאפשרו את הטיסה: חזרת אנשי הצוות רק אחרי חודש מאי

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 08/02/21 12:50 כו בשבט התשפא

מרתיח: ועדת החריגים אישרה להפקת "הישרדות" לטוס מנתב"ג
הישרדות, צילום: יחצ

ועדת החריגים עם החלטה חריגה: בזמן שנתב"ג סגור, והממשלה אף שוקלת להאריך את סגירתו בשל החשש מהתפשטות נגיף הקורונה, פורסם ב-ynet כי הפקת התכנית "הישרדות" קיבלה את אישור ועדת החריגים בראשות השר אופיר אקוניס לצאת לצילומי התכנית, כבר בסוף השבוע הקרוב. 

הפקת התכנית שמשודרת בערוץ רשת 13, שכרה מטוס פרטי שיטיס את אנשי הצוות לדובאי, ומשם ימריאו לפיליפינים לטובת ההכנות לצילומי העונה החדשה.

הערוץ הגיש בקשה לשר אופיר אקוניס ולוועדת החריגים כדי לצאת כעת ובזמן הסגר דרך נמל התעופה בן גוריון. אחרי שהוועדה בדקה את הרקע לטיסה, וכן אחרי שהובהר להם כי אנשי ההפקה יחזרו ארצה רק בעוד שלושה חודשים.

מהפקת התוכנית נמסר כי טרם התקבל האישור הסופי: "הפקת הישרדות עושה כל שביכולתה לקבל אישור להוצאתם של קומץ אנשי הפקה שאמורים לצאת מהארץ למספר חודשים. נכון לרגע זה טרם התקבלו האישורים ואנו נמשיך להמתין בסבלנות עד לקבלתם".

נכון לעכשיו, האישורים ליציאה מהארץ דרך נתב"ג ניתנים רק במקרים חריגים מאוד כדוגמת צורך הומניטרי או רפואי ולמטרות יחסי חוץ של המדינה.