"נעשה כל מאמץ כדי להבטיח את שלומה וביטחונה של כל אישה בישראל"

ראש הממשלה התייחס לרצח של דיאנה רז ז"ל על ידי בן זוגה אמיר רז, ואמר: "דיאנה הייתה מקור השראה להרבה מאוד נשים. אנחנו נמצה את הדין עם הרוצח שלה ונפעל ביד קשה כדי למגר תופעה בלתי נסבלת זו" | מחקירה ראשונית עולה כי אמיר דקר את דיאנה בפלג גופה התחתון ורק לאחר מכן ירה בה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 07/02/21 21:51 כה בשבט התשפא

"נעשה כל מאמץ כדי להבטיח את שלומה וביטחונה של כל אישה בישראל"
ראש הממשלה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה הערב (א') לרצח של דיאנה רז ז"ל על ידי בן זוגה אמיר רז בליל שישי האחרון, ואמר: "אני מבקש לפתוח בתמונה המזעזעת שראינו כולנו, הרצח הנורא של דיאנה רז ז"ל. דיאנה הייתה מקור השראה להרבה מאוד נשים. אנחנו נמצה את הדין עם הרוצח שלה ונפעל ביד קשה כדי למגר תופעה בלתי נסבלת זו".

"בתקופת הקורונה תופעת האלימות במשפחה גברה מאוד והאלימות נגד נשים גברה מאוד", אמר נתניהו, "אני ואשתי הלכנו פעמים רבות לבקר במעונות של נשים מוכות, גם בזמן הקורונה. אלה ביקורים מאוד מטלטלים ומאוד חשובים. לכן העברנו עכשיו, בזמן הקורונה, מענקים נוספים כדי לתגבר את הסיוע למעונות של נשים מוכות, כדי שהן תוכלנה לחיות בתנאים נאותים ושהן לא ייזרקו חזרה לתופת הזאת שמחכה להן בבית, כי מי שמכה אותן יכול להגיע לשם ולפגוע בהן ואפילו, כפי שראינו, גם לרצוח אותן. אנחנו נעשה כל מאמץ כדי להבטיח את שלומה וביטחונה של כל אישה ואישה בישראל".

הערב דווח כי מחקירת הרצח של דיאנה, עולה כי, ככל הנראה פרץ ויכוח מוקדם בין בני הזוג, במהלכו אמיר דקר את דיאנה ז"ל בפלג גופה התחתון. לאחר מכן שלף את אקדחו האישי, ירה כדור אחד שפגע ברגלה, ואז ירה כדור נוסף לראשה שהרג אותה במקום.