ח"כ פורר: "המפלגות הציוניות-ליברליות צריכות להפוך לבלוק אחד כבסיס להרכבת הממשלה"

חבר הכנסת מישראל ביתנו קרא לסער, לפיד ובנט לחבור להרכבת ממשלה, ללא החרדים: "אני מקווה שאחרי הבחירות האלה תקום כאן ממשלה טובה, יציבה, ורחבה שתביא בשורה חדשה לעם ישראל", אמר פורר

עדיאל שביט ישי אלמקייס עדיאל שביט,ישי אלמקייס, חדשות כיפה 03/02/21 15:43 כא בשבט התשפא

ח"כ פורר: "המפלגות הציוניות-ליברליות צריכות להפוך לבלוק אחד כבסיס להרכבת הממשלה"
קורא לבלוק של המפלגות הציוניות-ליברליות. פורר, צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

חבר הכנסת עודד פורר מישראל ביתנו, הגיע לפני זמן קצר (ד') להגיש את רשימת המפלגה לבחירות לכנסת ה-24 ואמר לחדשות כיפה כי "שמח להיות במעמד של הגשת הרשימה של ישראל ביתנו לכנסת ה-24,לצערי המעמד הזה קרה בשנתיים האחרונות באופן תכוף מדי, ואני מקווה שאחרי הבחירות האלה תקום כאן ממשלה טובה, יציבה, ורחבה שתביא בשורה חדשה לעם ישראל, שבה לא רק מחליפים את ראש הממשלה אלא גם את השלטון, ומובילים את ש"ס ויהדות התורה לאופוזיציה".

אתם מפלגה ימנית, עם מי תקימו קואליציה אם אתם רוצים להוציא את החרדים? 

"בראש ובראשונה, המפלגות הציוניות הליברליות צריכות להפוך לבלוק אחד, שהוא יהיה הבסיס להרכבת הממשלה. זה אנחנו, גדעון סער, יאיר לפיד ונפתלי בנט, ביחד יכולים להגיע לבלוק של מעל 50 מנדטים ואיתו להרכיב את הממשלה כבסיס איתן, כשיצטרפו לממשלה אך ורק מפלגות ציוניות וליברליות. עם כל הצער שבדבר, לא ש"ס ולא יהדות התורה מגדירות את עצמן כמפלגות ציונות, הן לא תומכות בשירות צבאי או לאומי לכל אזרח, וגם ראינו בתקופת הקורונה שהניהול שלהן והלחץ שהן מפעילות שמוביל לכניעת ראש הממשלה, הוא כזה שלא באמת מאפשר לנהל את המאבק בקורונה". 

"אנחנו נראה את בתיה כהנא-דרור בכנסת הבאה", הבטיח ח"כ פורר "אין לי ספק בכך, והיא תוביל יחד אתנו את האג'נדה של יהדות ליברלית של חיה ותן לחיות, שלא מנסה לכפות על הזולת, אלא הופכת להיות היהדות שכולנו אוהבים ומכירים". 

רשימת ישראל ביתנו לכנסת ה-24: 

1. אביגדור ליברמן
2. עודד פורר 
3. יבגני סובה 
4. אלי אבידר 
5. יוליה מלינובסקי 
6. חמד עמאר 
7. אלכסנדר קושניר 
8. יוסי שיין 
9. לימור מגן-תלם 
10. אלינה ברדץ'-יאלוב
11. שרון רופא אופיר 
12. בתיה כהנא דרור
13. דור דוידיאן 
14. שחר אלון
15. סתו בויאנג'ו 
16. הילה ידיד ברזילי,
17. דיאנה בלביץ',
18. אביב כהן,
19. מיכל אורון עזאני,
20. דודי סנדלר,