החברה למתנ"סים הארצית לקראת מהפיכה טכנולוגית בשירותים לתושב

גם החברה למתנ"סים עוברת דיגיטציה ותהפוך את השירותים הרבים, החל מהרשמה ומעקב אחר התכנים ועד ההשתתפות לאינטראקטיביים ואישיים. "סטנדרט חדש ומשופר של שירות ומענה לצרכי התושבים ובשנה הקרובה הוא צפוי להבשיל ולשאת פירות", אומר יו"ר החברה למתנ"סים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/21 10:03 כ בשבט התשפא

החברה למתנ"סים הארצית לקראת מהפיכה טכנולוגית בשירותים לתושב
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

החברה למתנ"סים הארצית נמצאת לקראת השקת מערכת טכנולוגית חדשה, דיאלוג 360. המערכת החדשה תהפוך את ההרשמה, המעקב, ואף ההשתתפות בכלל פעילויות המרכזים הקהילתיים - ההתנדבות, הפנאי והתרבות, מסגרות הילדים והנוער והחוגים, לאינטראקטיביים ואישיים.
המערכת מאופיינת בממשק ידידותי ויעיל במיוחד, המאפשר זמינות גבוהה מכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר, וכן בנוחות וקלות למשתמש הקצה.

דיאלוג 360 מאפשרת התייעלות משמעותית בהתנהלות מול לקוחות, שירות לקוחות נגיש, וטומנת בחובה כחלק מיתרונות הניהול לארגונים, גם יכולות סליקה ורישום מיטביות.

הטמעת המערכת החדשה תעניק למתנ"סים ולכ-2 מיליון התושבים שנהנים משירותי המרכזים הקהילתיים, יכולת לנהל באופן עצמאי, דיגיטלי ומכל מכשיר את כל תהליך הרישום לחוגים ופעילויות קהילתיות, לרבות קבלת מידע עדכני בזמן אמת, מעקב אחר התשלומים, זמינות מלאה למידע היסטורי, קבלת מענה מהיר ללא תלות בשעות הפעילות של המרכז הקהילתי ועוד.  

אבי וורצמן, יו"ר החברה למתנ"סים בישראל הסביר שהמהלך הבשיל לאורך זמן: "מדובר בנדבך מרכזי בתהליך טרנספורמציה דיגיטלית שמתוכנן ומבוצע במטה בהתאם לדרישות קרוב ל-200 המרכזים הקהילתיים ורשתות המרכזים הקהילתיים שלנו בכ-170 רשויות מקומיות. עם כניסתי לתפקיד לפני יותר משנה שמנו דגש על יצירת סטנדרט חדש ומשופר של שירות ומענה לצרכי התושבים ובשנה הקרובה הוא צפוי להבשיל ולשאת פירות."

לדברי שי רייכנר, סמנכ"ל דיגיטל ופיתוח כלכלי, "תקופת הקורונה חידדה את הצורך בייעול התקשורת בין המרכזים הקהילתיים לתושבים. מטרת המהלך היא להנגיש ככל האפשר את המידע ללקוחות, בכל זמן נתון ומכל מקום. דיאלוג 360 עומדת בסטנדרטים גבוהים של אבטחה ושמירה על המידע האישי של המשתמשים. אנו בטוחים כי גם המרכזים הקהילתיים וגם התושבים ייהנו מהממשק הידידותי, הנוח, הקל, הזמין ובעיקר היעיל. זהו שידרוג משמעותי לחוויית השימוש והרישום לאירועים ופעילויות בקהילה".