טמרה: סטודנט לסיעוד נהרג במהלך חילופי אש בין המשטרה לעבריינים

שוטרים שהבחינו במספר חשודים יורים לעבר בית ביישוב, פתחו לעברם באש והצליחו להרוג אחד ולפצוע חשוד נוסף. במהלך חילופי האש נקלע למקום אחמד חיג'אזי, סטודנט לסיעוד, ונהרג מהירי

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 02/02/21 08:58 כ בשבט התשפא

טמרה: סטודנט לסיעוד נהרג במהלך חילופי אש בין המשטרה לעבריינים
הנשקים שנמצאו לאחר האירוע, צילום: דוברות המשטרה

אירוע טראגי אירע הלילה (ב') בטמרה שבצפון, כאשר מתחקור ראשוני עולה כי שוטרים שהיו בסיור בעיר הבחינו במספר חשודים שיורים לעבר אחד הבתים. השוטרים ניסו לעצור את החשודים, אך אלה פתחו באש מכלי נשק אוטומטים. השוטרים השיבו אש ופגעו בשני חשודים. אחד מהם נהרג והשני נפצע.

החשוד שנפגע נמלט מהמקום, ובזמן חילופי האש עם המשטרה, שני אזרחים בלתי מעורבים נפגעו מהירי, כאשר אחד מהם, אחמד חיג'אזי, סטודנט לסיעוד נהרג, לא ברור אם מאש השוטרים או החשודים. שני רובי M-16 שעימם ביצעו החשודים את הירי נתפסו, כעת מתנהל מצוד אחר החשודים הנוספים בירי.

תושבים רבים מטמרה יצאו לחסום כבישים במחאה על מותו של חיג'אזי. כמו כן הוחלט על שביתה כללית היום, ועל שלושה ימי אבל בעיר. המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בבירור הנסיבות לאירוע וכעת השוטרים המעורבים נמצאים בחקירה.

ג'ידא רינאוי זועבי, מס׳ 4 ברשימת מרצ, הגיבה לאירוע ותקפה את המשטרה: "המשטרה החליטה הלילה ששכונה בטמרה היא המקום לערוך בו קרב יריות", כתבה. "זה לא היה קורה בתל אביב, כרמיאל או דימונה, זה קרה בטמרה, כי בטמרה גרים ערבים. אחמד חיג'אזי, סטודנט לסיעוד הוא קורבן של משטרה אדישה לחיי אדם ערבי. משטרה שאחמד הוא בעבורה רק "נזק היקפי". עצוב. מתסכל. מייאש".