רשת החינוך 'נעם-צביה' לתלמידים: לכו להתחסן בהקדם

עם תחילת מבצע החיסונים לתלמידי כיתות י"א-י"ב, ברשת החינוך פנו לתלמידים בקריאה להתחסן בהקדם: "נודה לקב"ה ונברך "ברוך שחלק מחכמתו לבשר ודם" וניגש מיד להתחסן כדי להגן על עצמנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/21 13:53 יא בשבט התשפא

רשת החינוך 'נעם-צביה' לתלמידים: לכו להתחסן בהקדם
לימודים בתקופת הקורונה, צילום: shutterstock

הנהלת רשת החינוך 'נעם-צביה' מפצירה בתלמידיה ללכת ולהתחסן בהקדם. על רקע האפשרות הניתנת מהיום לנוער מגיל 16 ומעלה להתחסן. בהודעה שנשלחה הבוקר (א) לתלמידים נאמר "נודה לקב"ה ונברך "ברוך שחלק מחכמתו לבשר ודם" וניגש מיד להתחסן כדי להגן על עצמנו, על הורינו, על מורינו, על משפחותינו, על חברינו ועל כלל ישראל".

אדלשטיין: "חוסנו למעלה מ-2.5 מיליון אזרחים - אך הירידה בתחלואה איטית מדי"

במכתב נחשף, כי הרשת שוקדת על תוכנית חינוכית מתאימה להתמודדות עם "נזקי" הקורונה, "בד בבד עם שידרוג הלמידה מרחוק, קיומן של סדנאות הכנה לתפילה, קבלות שבת מיוחדות, אירוח של אנשי תורה ורוח ואחרים, מפגשים ללימוד, לחינוך ולחוויה, בתי מדרש וירטואליים, מפגשים עם ההורים, הזמנת אומנים ויוצרים ועוד ועוד ועוד. אנחנו ברשת נערכים לחזרה קרובה לשגרת לימודים - מקרוב.

בין היתר, הרשת בונה בימים אלה - תכנית ל"יום שאחרי..." ובכללה, מיזם חינוכי לגמילה מהמסכים.. ולניצול נכון ויעיל של האמצעים הטכנולוגיים והאתרים העומדים לרשותנו, כפי שלמדנו בשנה המאתגרת הזו.. כולנו מתגעגעים אליכם, תלמידים, מורים, חברים וראשים... ומצפים כבר להיפגש על אמת, בבית הספר, בכיתה, בחצר "כמו פעם, מזמן, לפני שנה..."  

https://youtu.be/VRGiupasoy8