צפו: המגיש קיבל הודעה על בידוד - ונטש את האולפן בשידור חי

מגיש ערוץ 20 בעז גולן קיבל תוך כדי שידור תכנית הבוקר של הערוץ הודעה ממשרד הבריאות, לפיה הוא צריך להיכנס לבידוד. גולן עדכן את הצופים ועזב את התכנית, רבע שעה לאחר שהחלה | צפו בקטע

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/21 09:39 ח בשבט התשפא

צפו: המגיש קיבל הודעה על בידוד - ונטש את האולפן בשידור חי
בידוד. אילוסטרציה, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

דבר כזה עוד לא היה. מגיש ערוץ 20 ובעלי אתר 0404, בועז גולן, נטש הבוקר (ה') בשידור חי את תכנית הבוקר של ערוץ 20, אותה הוא מגיש, לאחר שקיבל הודעה ממשרד הבריאות כי עליו להיכנס לבידוד לאחר ששהה לצד חולה קורונה.

גולן קטע את השידור, עדכן את הצופים על ההודעה, כשהמגיש שלצידו כבר עזב את האולפן, הסביר שהוא אמנם שהה בבית באותו זמן, אך לדבריו "חוק זה חוק, וצריך למלא אחר הוראות החוק". התכנית, שנמשכת שעתיים על פי לוח הזמנים של הערוץ, הסתיימה לאחר רבע שעה בלבד, וגולן יצא לביתו לשהות בבידוד.

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (ה'), אמש אומתו כחיוביים לקורונה 8,174 בני אדם. מדובר על ירידה במספרים, אך היא מגיעה לצד ירידה במספר הבדיקות, שעמד אמש על 93,283. כזכור, בשבוע שעבר ובזה שלפניו הגיע מספר הבדיקות היומי באמצע השבוע לבין 120-130 אלף בדיקות יומיות.

עם זאת, גם שיעור החיוביים מתוך הנדבקים נמצא בירידה מתונה, ועמד אמש על 9.0%, לאחר שכבר הגיע לעשרה אחוזים בסוף השבוע. מקדם ה-R, המדד להתפשטות המגפה בישראל, ירד לראשונה בגל השלישי מתחת ל-1, היעד אליו שאפו במשרד הבריאות, והוא עומד על 0.99 במגזר הכללי.