רצח בני הזוג כדורי בירושלים: כך נראה קלסתרון החשוד

שנתיים לאחר המעשה המחריד, הצליחו החוקרים ליצור את קלסתרון החשוד במעשה, על פי עדויות שנגבו משכנים. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. "כל היודע דבר על זהות האדם, מתבקש לדווח בהקדם למוקד 100 של המשטרה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 18/01/21 13:59 ה בשבט התשפא

רצח בני הזוג כדורי בירושלים: כך נראה קלסתרון החשוד
קלסתרון החשוד ברצח בני הזוג כדורי, צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל מבקשת היום (ב') את עזרת הציבור באיתור של החשוד ברצח בני הזוג כדורי בירושלים לפני כשנתיים. כחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה על ידי המשטרה, הצליחו החוקרים ליצור קלסתרון של החשוד באירוע, ועל כן פונה המשטרה בשלב זה לסיוע הציבור באיתור זהותו.

הקלסתרון נוצר בעזרת עדויות שנגבו על ידי מספר שכנים, שאמרו כי בסמוך לאותו אירוע הבחינו באדם שלא תואם את דיירי הסביבה, ושענה לתיאור שעולה מהקלסתרון, אשר לא מבוסס על הדמות שהופיעה בסרטון. אם כי, ייתכן כי הדמות שאותה מחפשת המשטרה, היא אכן זו שמופיעה בסרטון.

בהודעת המשטרה נכתב: "כל היודע דבר על זהות האדם שנראה בקלסתרון, מתבקש לדווח בהקדם בטלפון למוקד 100 של המשטרה". לפני כחצי שנה הצליחו החוקרים לאתר סרטון שצולם בסמוך לזמן הרצח ובו נראה אדם שהיה ברחוב סמוך לזירה. 

נזכיר כי גופותיהם של בני הזוג תמר ויהודה כדורי בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו בדירתם שבשכונת ארמון הנציב בירושלים בתאריך 31.01.2019, לאחר שנרצחו בדקירות סכין. החקירה החלה לאחר שבתם של בני הזוג, פנתה למשטרה וטענה כי היא לא מצליחה ליצור קשר עם הוריה וכי אין אפשרות להיכנס לדירתם. כוח משטרתי פרץ למקום ומצא את בני הזוג ללא רוח חיים כשעל גופם סימני אלימות.

מספר שבועות לאחר מכן, חקרה המשטרה מספר קרובי משפחה, בהם זוג בשנות ה-30 לחייהם. הבעל הוגדר כחשוד המרכזי ורעייתו נחקרה בחשד לקשירת קשר ושיבוש מהלכי משפט. בשלב מסוים שוחררו החשודים ממעצרם.

בנוסף, עוד טרם מעצרם של קרובי המשפחה, המשטרה עצרה לחקירה עובד ניקיון ערבי, תושב השטחים, בחשד למעורבות ברצח המחריד, אך לאחר כשבועיים, שוחרר החשוד ממעצרו לאחר שדגימות DNA שנאספו בזירה לא תאמו לבדיקות שלו. 

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן