נפתלי בנט: "ב-23 במארס אקים ממשלה חדשה בראשותי"

יו"ר ימינה מצהיר כי יקים את הממשלה הבאה וטוען כי "אני לא מחרים את סער ולא אף פוליטיקאי. ולכן הסבירות שנוכל להקים ממשלה היא הגבוהה ביותר". לדבריו הפרידה ממפלגת הציונות הדתית סופית: "אנחנו מתקדמים קדימה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 18/01/21 09:21 ה בשבט התשפא

נפתלי בנט: "ב-23 במארס אקים ממשלה חדשה בראשותי"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המועמד לראשות הממשלה, ח"כ נפתלי בנט, הצהיר הבוקר (ב') כי הוא יקים את הממשלה הבאה. "ב-23 במארס אקים ממשלה חדשה בראשותי. אני לא מחרים את סער ולא אף פוליטיקאי. ולכן הסבירות שנוכל להקים ממשלה היא הגבוהה ביותר". את הדברים אמר בכאן חדשות. בנט נשאל האם הפרידה מבצלאל סמוטריץ' סופית, והשיב: "כן. אנחנו מתקדמים קדימה". 

עוד קודם לכן תקף יו"ר ימינה את מדיניות הממשלה והטיפול שלה במשבר הקורונה. "אנחנו עוברים שנה עם כישלון נוראי. ישראל היא מדינת אי עם כניסה אווירית אחת. במדינות אי מקבילות עם פי 2 אוכלוסייה מתו 7, 25 ו-167 אנשים. במשך כמעט שנה אף אחד לא דאג לטפל בנתב"ג". 

אמש עלה מספר המתים מהנגיף ל-4,005 ובחשבון הטוויטר שלו כתב בנט: "4000 מתים - מאז מלחמת העצמאות לא מתו כל כך הרבה ישראלים. נתניהו נושא באחריות לכישלון הגדול ביותר בתולדות ישראל וחייב ללכת הביתה, ולאפשר להנהגה חדשה ורעננה לרפא את העם הפצוע הזה, ולשקם את מדינת ישראל".

נזכיר, כי אתמול אמר יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', בראיון ל-ynet כי איננו שולל, על אף הפיצול וההכפשות ההדדיות, ריצה משותפת עם בנט בבחירות הקרובות.