בנט נפגש עם חולה קורונה - ונכנס לבידוד רק אחרי יומיים

יו"ר ימינה הגיע לבקר את איתי זר, ששבת רעב, והתגלה כנשא של קורונה, ובנט נכנס לבידוד רק יומיים לאחר ההודעה על כך. ימינה: "להבנתנו ההנחיות לא דרשו בידוד. קיימנו בירור מעמיק ולאור הנחיות משרד הבריאות ח"כ בנט ייכנס לבידוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/21 18:45 ג בשבט התשפא

בנט נפגש עם חולה קורונה - ונכנס לבידוד רק אחרי יומיים
נפתלי בנט, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

האם יו"ר ימינה נפתלי בנט הפר את חובת הבידוד? בימינה טוענים שעל אף שפגש חולה קורונה, הדבר היה למספר דקות והוא לא נדרש לבידוד, אך הוסיפו כי לאחר בירור בנט ייכנס לבידוד.

כזכור, בנט נפגש ביום שני האחרון עם איתי זר, תושב חוות גלעד, ששבת רעב כמחאה על אי הסדרת ההתיישבות הצעירה. הפגישה התקיימה במסגרת אחד הביקורים באוהל המחאה מול בית ראש הממשלה בירושלים.

על פי דיווח בחדשות 12, זר אומת לקורונה יומיים לאחר שנפגש עם בנט, כשהגיע לבית החולים לאחר שהתמוטט, בשל שביתת הרעב. על פי הדיווח, רבים מהנוכחים באירוע, כולל השרה עומר ינקלביץ' ויו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ צבי האוזר, נכנסו לבידוד על דעת עצמם, אך בנט לא נכנס לבידוד במשך יומיים, עד לפנייה אליו. יש לציין כי ינקלביץ' הגיעה לבקר את זר בבית החולים, כך שפגשה אותו לאחר האירוע המדובר.


(איתי זר בבית החולים)

בימינה מסרו בתגובה כי "מכיוון שהאירוע התקיים בחלל שאינו סגור, למשך מספר דקות ולכל אורכן חבש ח"כ בנט מסיכה כנדרש, להבנתנו ההנחיות לא דרשו בידוד. 

"יחד עם זאת, ומתוך הקפדה יתרה על ההנחיות ועל בריאות הציבור, קיימנו בירור מעמיק ולאור הנחיות משרד הבריאות ח"כ בנט ייכנס לבידוד.
ח"כ בנט חש בטוב, ללא תסמינים, הוא נבדק ויצא שלילי".